فرماندار ميناب:عيد فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب:عيد فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1391

 

فرماندار ميناب:عيد فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است.
 پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏های افطار،  لحظه‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان. عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خداست.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندارميناب طي پيامي اين عيد سعيد را تبريك واظهار داشت:
عید فطر، عیدی است که زمین و زمان را غرق شادی و سرور کرده است. ساکنان زمین به شکرانه یک ماه عبادت و نیایش، عید گرفته اند و ساکنان آسمان نیز مأمور شده اند که جوایز و پاداش هایی را از سوی عرش الهی برای ساکنان این کره خاکی بیاورند و به راستی که در این روز بزرگ، زمین، زمان و آسمان در جوش و خروش هستند.
عید فطر، روزی است که فطرت آدمی به واسطه سی روز اخلاص، شکوفا شده و به معطر کردن فضای زندگی انسان می پردازد. عیدفطر، عید زیبایی های معنوی است، عید بشارت و عید سعادت است. این عید سعید، بر تمامی فطرت های بیدار مبارک باد.
این عيد  برای اولین بار و در دین مبین اسلام بود که روز پایان روزه گرفتن، روز عید و جشن و بهجت نامیده شد و این افتخار، ویژه مسلمانان است.رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله دراین باره می فرماید عید فطر، هدیه ای است که از سوی خدا به مردان و زنان امتم داده شده و خداوند متعال چنین هدیه ای را پیش از من به هیچ کس نداده است.

در این روز عده ای سبقت گرفته و پیروز می شوند و عده ای نیز شکست می خورند. تعجب می کنم از کسانی که در این روز که نیکوکاران پاداش می گیرند و باطل پیشگان زیان می بینند، به بازی و خنده می پردازند. به خدا سوگند اگر پرده ها فرو افتد، نیکوکار می اندیشد که چرا بیشتر عمل نیک انجام ندادم و بدکار می گوید چرا بد می کردم.
ونماز پرشکوه و دشمن‏شکن عید فطر، سرچشمه‏ای از انوار پربرکت الهی است. انسان، جان و روح خود را در زلال آن می‏شوید و به فطرت پاک خود باز می‏گردد. صفوف به هم پیوسته در نماز عید، نشانی از وحدت امت اسلامی است که مؤمنان در آن دوشادوش یکدیگر به ستایش حق‏تعالی می‏ایستند و نعمت‏های بیکرانش را سپاس می‏گویند.
امیدوارم در این عید رحمت و مغفرت با تمسک با همبستگی و وحدت دوشادوش یکدیگر برای حل مشکلات سرزمین مقدس مان تلاش کنیم ونظاره گر تحکیم پیوندهای وحدت و مودت ، پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام و گسترش آزادی، عدالت، امنیت و رفاه، سعادت و پیشرفت در ایران اسلامی باشیم.
از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روز افزون بهمراه شادکامی و خوشبختی برای یکایک مردم ايران اسلامي خصوصا مردم شريف وولايت مدارميناب، مسالت می نمایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.