آزادگان سرافراز چشم و چراغ راه این ملت و انقلاب هستند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

آزادگان سرافراز چشم و چراغ راه این ملت و انقلاب هستند
نویسنده : admin تاریخ : 27 مرداد 1389

ديروز عصر (سه شنبه 26 مرداد)مهندس قانعي فرد به همراه آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و مسولين شهرستان و كاركنان بنياد شهيد و امور ايثارگران و خانواده معظم شهدا و ايثارگران در جمعي سر شار از نورانيت و خلوص در گلزار شهدا پيمان و ميثاقي دوباره با شهدا داشتند . در اين مراسم نوراني  غبار روبي از مزار شهدا با گلاب ناب و شاخه گل و تجديد پيمان با آرمانهاي امام انقلاب و مقام معظم رهبري و شهدا داشتند .

در حاشيه اين ديدار مهندس قانعي فرد گفتگو صميمي با آزادگان و خانواده شان داشتند و با اشاره به جايگاه والاي ايثارگران و صبر استقامت آزادگان عزيز سالروز بازگشت آزادگان را به ميهن اسلامي را تبريك و گفتند آزادگان سرافراز چشم و چراغ راه اين ملت و انقلاب هستند و اين آزادگان بودند كه در دوران اسارت به صبر و استقامت با تاسي از امامان معصوم معناي حقيقي به آن دادند و اكنون آزادگان سرافراز اسوه و الگو جوانان  ما هستند و در زمينه كار و فعاليت الگو همه ما هستند و مسأله اسارت طولاني فرزندان اين ملت به نوبة خود امتحان ديگري بود كه ملت ما با موفقيت آن را به انجام رسانده و اسراي ما همانند ملت ايران از خود آزاد مردي نشان دادند و سرانجام با موفقيت و سرافرازي به وطن بازگشتند. ... شما در دوران اسارت شرايط سختي را گذرانديد، اما در عين حال با حفظ دين و اعتقادات و دلبستگي خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندي ملت خود در برابردشمن شديد.»


وي افزود ما بايد قدر دان تلاش و استقامت اين عزيزان باشيم زيرا اين عزيزان بودند كه كار و زندگي خود را رها كرد و براي اداي تكليف خود به جبهه هاي نبرد رفتند و به افتخار اسارت نائل شدند من مي گويم اسارت افتخار است زيرا اين عزيزان هم پس از پايان جنگ با الگو گرفتن از بي بي حضرت زينب(س) در دوران اسارت باز هم از تلاش و پايمردي فرزندان اين سرزمين گفتند و فرهنگ و نظام انقلاب اسلامي را در اسارت فرياد زدند و دشمن اين ملت را خوار و ذليل كردند و از اين پس هم خواهند كرد .

همانطوري كه من شنيدم همه آزادگان سرافراز اين شهر مدال افتخار جانبازي هم بر سينه سترگ خود دارند . اين عزيزان با داشتن زخم بر تن و جان و دلشان باز هم صبر كردند  زيرا  صبر در اسارت معنا و مفهوم ويژه اى دارد؛ صبرى است كه اهل بيت(ع) سينه به سينه آن را به هم سفارش كرده اند«يا بنى اصبر على الحق و ان كان مرا» پسرم، بر سر حق بايست و صبر كن، هر چند كه تلخ و ناگوار باشد، اين صبر از جنس صبرى است كه حماسه هاى شعب ابيطالب تا مجلس يزيد و تا ... را رقم زده و اگر نبود صبرام المصائب زينب كبرى(س) معلوم نبود كه واقعه عاشورا با چه كيفيتى در تاريخ ثبت و به نسل هاى آينده مى رسيد؛ اين صبر، صبر اهل بيتى است، يعنى صبرى است كه بر مصائب و مشكلات به وجود آمده در اثر جهاد با كفر وارد مى شود. وضعيت اردوگاه به خودى خود داراى ويژگى هايى بود كه مشكلات و دشوارى هاى بسيارى را بر اسرا وارد مى كرد، يعنى هر يك از اسرا در محلولى از مشكلات روحى و جسمى غوطه ور بودند، ليكن نه تنها به زانو نمى افتادند بلكه با علم به اين كه اگر با دشمن مخالفت كنند بايد متحمل سختى هاى بيشترى گردند، با آن ها مخالفت مى كردند، آنان براى حفظ ارزش ها و پرداختن به تكاليف شرعى و فرائض دينى با برگزارى مراسم هاى مذهبى و انقلابى و مخالفت هاى ديگر شرايطى را براى دشمن ايجاد مى كردند كه هرچه بخواهد بكند، آنان صبر در برابر سختى ها و مصائب به وجود آمده توسط ظالم را ظلم پرورى و ظالم پرورى و صبر در برابر مشكلات به وجود آمده در راه جهاد را عين بندگى و عبادت مى دانستند.
 

پس ما همه قدر دان اين عزيزان خواهيم بود و خداوند هم ان شالله توفيق خدمت به اين عزيزان نصيب همه ما بكند

پس از مراسم غباروبي از قبور شهدا از آزادگان و خانواده هايشان در ضيافت افطاري تجليل بعمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.