امام جمعه میناب :شهید رجایی در ایمان ثابت قدم و بی نظیر بود.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

امام جمعه میناب :شهید رجایی در ایمان ثابت قدم و بی نظیر بود.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391

 

امام جمعه میناب:
رجایی در ایمان ثابت قدم و بی نظیر بود
امام جمعه میناب گفت:شهید رجایی در ایمان ثابت قدم و بی نظیر بود.
به گزارش ایلیانیوز، حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید و دیدار اعضای هیئت دولت، اظهار داشت:خطانکردن در تجزیه و تحلیل و توجه به واقعیت سازی دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان و پنهان سازی خطر صهیونیسم ، بیت الغزل فرمایشات رهبر انقلاب است.
وی ادامه داد:آحاد جامعه در تجزیه و تحلیل ها نباید اشتباه کنند و در جریانی که راه انداز آن استکبار است و مدیریت آن را صهیونیست به عهده دارد نباید ورود کنند.
امام جمعه میناب افزود:دشمنان اسلام می خواهند با طرح رنگ،نژاد و قبیله و اختلاف افکنی در جامعه اسلامی مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند.
معتمدی فر در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاره شهیدان رجایی و باهنر گفت:هفته دولت نباید در تعریف و تمجید فعالیت ها خلاصه شود بلکه نقاط ضعف و قوت را باید بررسی کرد.
وی با بیان این که رجایی و باهنر از شخصیت های بی بدیل و ماندگار در انقلاب هستند اضافه کرد:انقلاب اسلامی ایران شخصیت هایی مانند امام راحل دارد که از غیبت کبری تا کنون شخصیتی به مرجعیت ایشان نیامده است.
وی ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران و آرمان های امام خمینی(ره) از بدو تشکیل نظام اسلامی هر روز محبوب تر شده و اکنون نیز در کشورهای خارجی پرتو افشانی می کند.
وی گفت:تفاوت رجایی با دیگران در این است که رجایی ابتدا امتحان پس داد و سپس مسئولیت گرفت و سایرین نخست مسئولیت گرفتند و بعد امتحان دادند.
امام جمعه میناب بیان کرد:شهید رجایی علی رغم تحمل شکنجه های سخت در سلول های ساواک و رژیم طاغوت ذره ای از ایمان به امام و خط امام کوتاه نیامد و از این مسیر عدول نکرد.
وی با بیان این که رجایی در ایمان ثابت قدم و بی نظیر بود گفت:در وصف شهید رجایی هعمین بس که امام امت اظهار داشتند "رجایی عقلش از علمش بیشتر است".
خطیب جمعه میناب عنوان کرد:رجایی هیچ گاه در زمین دشمن بازی نکرد و همواره در امور انقلاب و خدمت به مردم حکیم بود.
وی افزود:حرف شنویی از رهبر و تبعیت از ولایت از ویژگی های بارز شهید رجایی است.
معتمدی فر ادامه داد:رجایی با روحیه ولایتی خویش به معیار ولایت پذیری در جامعه تبدیل شده بود و همگان در این مسیر خود را با او قیاس می کردند.
امام جمعه میناب اظهار داشت:امروز معیار نمره دهی به هر مسئولی نیز فقط با حرف شنویی از رهبری و ولایت است و نه چیز دیگر.
وی با بیان این که هفته دولت را ابتدا باید به مردم تبریک گفت چرا که نقش مردم در همراهی با دولت را نمی توان نادیده گرفت، گفت:مردم میناب در مسکن مهر، هدفمندی یارانه ها، سهمیه بندی سوخت علی رغم همه مشکلات همراهی ستودنی را با دولت داشتند ولی هنوز با مشکلات فراوانی روبرو هستند.
وی نادیده گرفتن نقش مردم در همراهی با دولت را نوعی ظلم به مردم دانست و مردم میناب همراه با دیگر نقاط کشور پای علم انقلاب مردانه ایستاده اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به وزیر راه و شهر سازی گفت:از آنجایی که عدالت محوری شعار اساسی دولت است و میناب نیز جز آب و خاک کشور به شمار می رود شایسته نیست مردم به لحاظ بی توجهی به راه ها و خیابان ها جسد جمع کنند.
وی همچنین خواستار برگزاری مراسمات هفته دولت به صورت مردمی شد و با بیان این که مردم ایران فهیم هستند عنوان کرد:با مردم باید صادق بود و به دور از دو رنگی عمل کرد.
معتمدی فر همچنین با اشاره به برخی مسایل بین المللی بیان کرد:مردم، مجلس، دولت و آحاد مسئولان تا محو کامل اسرائیل از پای نخواهند نشست.
وی افزود:دولت سخنگوی ملت است و برای آنچه مردم شهید داده اند از مواضع خود کتاه نمی آید.
امام جمعه میناب در ادامه ضمن اشاره به برگزاری اجلاس عدم تعهد گفت:شرکت بیش از 100 کشور در این اجلاسیه سبب بر هم زدن توطئه های دشمنان می شود.
وی اضافه کرد:حضور دو هزار خبرنگار از اقصی نقاط جهان در این اجلاس موجب می شود تا تصویر واقعی از چهره ایران به جهان مخابره شود.
معتمدی فر از ارتقاء روابط با سایر کشورها و دفاع از حقوق کشورهای یمن، اردن، بحرین و عربستان به عنوان دیگر اهداف این اجلاس ذکر کرد.
امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب زیارتگاه های بقیع این عمل را نقشه شوم وهابیت نامید.
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.