فرماندارميناب : 74پروژه عمرانی مقارن با هفته دولت در میناب به بهره برداری می رسد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارميناب : 74پروژه عمرانی مقارن با هفته دولت در میناب به بهره برداری می رسد.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391

فرماندار میناب از بهره برداری 74طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبرداد. 
عباس خداداد زاده نیک پی به مناسبت هفته گرامیداشت دولت در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد های دولت در شهرستان در گفتگو با جراید و مطبوعات گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر 92میلیارد و 62میلیون ریال هزینه شده است.
خداداد زاده با اشاره به خدمات ارائه شده در کشور طی 33سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود:طرح ها و پروژه های متعددی توسط دولت های گذشته صورت گرفته اما آمارها بیانگر  تبلور خدمات و شکوفا شدن خدمت گذاری در اقسانقاط کشور توسط دولت های نهم و دهم است.
وی بیان داشت: در سنوات اخیر به همت دولتمردان و ریاست محترم جمهور کشور به مثابه کارگاهی تبدیل شده است و هر روز شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح ها و پروژه های جدید به خصوص در مناطق محروم و روستایی هستیم.
فرماندار میناب تصریح کرد: با توجه به ارزیابی های انجام شده از اقدامات دستگاه های مربوطه اداره نوسازی و مدارس با 14میلیاردو 155میلیون ریال ،اداره ورزش و جوانان با اعتبار 11میلیاردو 394میلیون ریال و شرکت توزیع برق شهرستان با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و 655میلیون ریال براساس اعتبارات هزینه شده در پروژه های هفته دولت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
وی اضافه کرد:در این رتیه بندی از نظر تعداد پروژه های قابل افتتاح ادارات شبکه بهداشت و درمان با 9پروژه ، نوسازی مدارس شرکت برق هریک  با 6پروژه و اداره ورزش و جوانان نیز با 4پروژه به عنوان ادرات برتر شهرستان با رتبه های اول تا سوم در هفته دولت امسال معرفی شدند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: اهم پروژه های قابل افتتاح میناب در هفته دولت مربوط به مسکن و شهر سازی هشتبندی ،درمانگاه های روستایی سرباران و تیرور، هفت خانه بهداشت،دوبوستان شهری در میناب و سندرک، سالن های چند منظوره در شهر میناب و بخش های تابعه ، بهره برداری از طرح های هادی روستایی ،چندین شبکه فشار متوسط ،ضعیف و پست های هوایی و زمینی برق و فضاهای آموزشی در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه است.
خداداد زاده پروژه های قابل بهره برداری در شهرستان را به تفکیک بخش مرکزی با اعتبار 39میلیارد و 547میلیون ریال و تعداد 27پروژه در رتبه نخست و بخشهای سندرک ،هشتبندی و توکهور و بخش بندزرک را در رتبه های بعد عنوان کرد.
وی همچنین یادآور شد: ورزشگاه 10هزارنفری شهرمیناب به عنوان بزرگترین ورزشگاه شرق هرمزگان ، استخر شنای دانش آموزی میناب،مدرسه شبانه روزی و مجتمع حمایتی بهزیستی شهرهشتبندی در این هفته گلنگ زنی خواهد شد.
وی در پایان با تحسین همدلی ،همراهی و هم افزایی مردم ولایتمدار شهرستان میناب اظهارداشت: بنده به عنوان خدمتگذار شما ،آمادگی پذیرش نظرات و ایده های نخبگان ، مردم و مسوولان و همه کسانی که پیشنهادی برای بهبود روند آموزشی ، امنیتی ،عمران شهری ، کشاورزی و سایر مسائلی که مرتبط با شهر و روستاهای شهرستان باشد هستم.
وی تاکید کرد: بنده به دنبال فرآهم آوردن زیرساخت های مناسب برای ایجاد فرصت خدمت گذاری در شهرستان خواهم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.