هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و استفاده از نقدها است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و استفاده از نقدها است
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391

 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با بیان اینکه حرکت کمیته امداداستان در دولت نهم و دهم پرشتاب بوده  است اظهار داشت: هفته گرامیداشت دولت فرصت مغتنمی برای بیان خدمات و استفاده از نقد های سازنده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب ، مرتضی موصلی طی سخنانی پیش ازخطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران مینابی با گراميداشت ياد همه شهيدان، به‌ويژه رجايي و باهنر گفت: رجايي و باهنر، 2 شهيدي هستند که قامتشان سوخت تا قامت عزت ملت ايران سرافراز بماند و دنيا بداند، شهيدان الگوي جاودان مديريت در نظام اسلامي هستند و راه رجايي وباهنر در بين خادمان ملت زنده و جاويدان خواهد ماند..
موصلی در ادامه با اشاره به تاسیس کمیته امداد گفت:نهاد مقدس امداد براساس بینش و دیدگاه عمیق امام نسبت به خدمت به نیازمندان جامعه تشکیل شده است و رویکرد غالب این نهاد در سنوات اخیر راهبرد توانمند سازی در ابعاد اشتغال ، خودکفایی و فرهنگی و اجتماعی بوده است .
ویبا بیان اینکه بیش از 3دهه از عمر بابرکت کمیته امداد حضرت امام (ره)می گذرد اظهارداشت: در طول دوران خدمتگذاری دولت نهم و دهم براساس شعار مهر ورزی و عدالت محوری خدمات ارائه شده از سوی این نهاد از رشد چشم گیری برخوردار بوده است.
وی حرکت پرشتاب کمیته امداد در زمینه اهداف مورد نظر را وصف ناپذیر خواند و ادامه داد:ارائه خدماتی از قبیل احداث 24هزار واحد مسکن مددجویی از آغاز دولت نهم تاکنون ،ارائه خدمات حمایتی به 16هزار دانشجو و 20هزار دانش آموز و همچنین ایجاد بالغ بر 23هزار فرصت اشتغال از اقدامات کمیته امداد استان در طول دولت عدالت مهود عنوان کرد.
وی همچنین اضافه کرد: در زمینه آموزش خانواده، فنی و حرفه ای و ازدواج فرزندان مددجویان و اعطای تسهیلات اقدامات خوبی در مجموعه کمیته امداد صورت گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ضمن اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت و برکات آن، بیان داشت:در دور نخست سفرها دو مصوبه با اعتبار 12 میلیارد ریال، دور دوم شش مصوبه با اعتبار 67 میلیارد ریال مربوط به حوزه فعالیت کمیته امداد بود.
وی یادآور شد:در دور سوم سفر رئیس جمهور به استان هفت مصوبه با 396 میلیارد ریال مربوط به کمیته امداد بود که بیانگر نگاه خدمت صادقانه دولت به محرومان و نیازمندان است.
این مسوول ادامه داد:البته علیرغم خدمات انجام شده تا رسیدن به  نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد اما  امیدواریم  با همت، تلاش و مشارکت خیران و نیکوکاران در آینده نزدیک شاهد توانمند سازی بیشتر و بهتر ی به مردم و نیازمندان جامعه باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.