افتتاح نمایشگاه دست آورد های دولت در شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

افتتاح نمایشگاه دست آورد های دولت در شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391

همزمان با نخستین روز از هفته دولت ادارات و نهادهای دولتی دستاورد های خود را در قالب یک نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشتند.
در آیین افتتاح این نمایشگاه که در طبقه همکف مجتع تجاری زیتون برگزار شد پس از تلاوت آیات نور, عبدالرضا پیروی منش رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت و مدیر نمایشگاه از وضعیت نمایشگاه ارائه گزارش کرد.
پیروی منش افزود: 25غرفه در این نمایشگاه آماده نمایش دست آورد ها و عملکرد دستگاه ها و نهادهای دولتی شهرستان به بازدید کنندگان خواهد بود. 
فرماندار میناب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،تلاش دولت مردان درطول 33سال انقلاب را ستودنی عنوان کرد.
عباس خداداد زاده با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی درسراسر جهان افزود:نقش انقلاب اسلامی در سرنگونی حکومت های فاسد منطقه غیر قابل کتمان است.
وی در ادامه با بیان اینکه دولت نهم و دهم شاخص هایی نسبت به دولتهای قبل از خود داشته است اظهار داشت: علیرغم اینکه هرکدام از دولت های پیشین اقدامات موثری انجام داده اند، اما دولت نهم و دهم با مدیریت دکتر محمود احمدی نژاد از خصایص خاصی برخوردار است.
وی تصریح کرد: در این دولت مردم دسترسی بیشتری به دولت مردان دارند و این موضوع را در سفرهای استانی هیات دولت که از ابتکارات دولت نهم ودهم است با حضور رئیس جمهور و وزرا در محلات و روستاهایی که تاکنون هیچکدام از مسوولان به آنجا پانگذاشته بودندبه کرات مشاهده کرده ایم .
فرماندار میناب اقدام دولت در سهمیه بندی بنزین که منجر به کاهش مصرف سوخت و رسیدن به خودکفایی کشور شد اقدامی شجاعانه خواند و افزود: هدفمند سازی یارانه ها ، افزایش پروژه های عمرانی و سرانه فضاهای ورزشی به خصوص در روستا ها از شاخصه های دولت خدمتگذار است.
 وی روحیه نقد پذیری ،استقبال از نظرات و پیشنهادات کارشناسانه نخبگان،توجه ویژه به محرومان ،رعایت عدالت و مهرورزی را از ویژگی های این دولت ذکر کرد و ادامه داد:تسریع در اقدامات موثر و استقبال از طرح های عمرانی و توجه به زیرساخت ها از بهترین خصائص دولت خدمت گذار نهم و دهم بوده است.
وی با ارزشمند خواندن تلاشها و اقدامات دستگاه ها و نهاد های دولتی در برپایی این نمایشگاه افزود: علیرغم زمان محدود، غرفه ها بیانگر خدمات انجام شده درطول یک سال تلاش و سخت کوشی در شهرستان است.
این مسوول ابراز داشت:میناب به عنوان دومین شهرستان استان پس از بندرعباس از ظرفیت ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار است که نیازمند حمایت و پشتیبانی است.
وی با تاکید بر استفاده از فکر و ایده های نو و کارشناسانه نخبگان و مسوولان شهرستان در راستای توسعه و آبادانی میناب اظهار داشت: همه دولتمردان در تمام نقاط کشور آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
 
در پایان فرماندار میناب پس از افتتاح نمایشگاه از تمام غرفه ها بازدید و از نزدیک از فعالیت های انجام شده در این شهرستان دیدن کرد.
شایان ذکر است، نمایشگاه دست آورد های دولت در میناب در طبقه همکف مجتمع تجاری زیتون واقع در میدان استقلال میناب از تاریخ دوم شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته یرای بازیدعموم آزاد خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.