فرماندار شهرستان میناب : خانواده شهدا چشم و چراغ اين مملكت هستند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار شهرستان میناب : خانواده شهدا چشم و چراغ اين مملكت هستند
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1391

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب عباس خدادادزاده امروز  به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد .
فرماندارشهرستان ميناب در دیدار با خانواده شهید کریمی از شهدای کارمند این شهرستان با بیان این که هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای کارمند فرصت مغتنمی برای ابراز ارادت محضر خانواده شهیدان است افزود:مدیران، مسئولان و خدمتگزان نظام در این ایام روحیه ایثار و فداکاری خود را قوت می بخشند.
فرماندار میناب با بیان این که توفیقات حاصل شده در کشور به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران حاصل شده اظهار داشت:شهدا افتخار نظام اسلامی و کشور ایران هستند.
فرماندارشهرستان ميناب گفت :شهادت توفیقی است از جانب خداوند که تنها نصیب بندگان خوب و خالص می شود.خدادزاده  در این دیدارها با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شود.

وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند..
وي ادامه داد: توسعه ارزش هاي اسلامي كه در قالب بيداري انساني امروز در دنيا بوقوع پيوسته و منطبق با فطرت انسان ها و جهان بيني الهي است بدون شك مرهون حضور مردم در صحنه و خون شهداي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي است.
وي خدمت به خانواده شهدا و مردم خوب ايران اسلامي را فرصت الهي دانست و گفت: اين مسؤوليت ها بر پايه خون شهدا بنا گذاشته شده است و مسؤولين بايد درجهت پاسداشت خون عزيزان و خدمت رساني به اقشار مختلف مردم از هيچ تلاشي فروگذار نكنند. وی با تاکید بر حل مشکلات خانواده معظم شهدا، خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت:مسئولان باید ادامه دهنده راه و مسیر نورانی شهیدان باشند.
شهید عیسی کریمی از کارکنان بهزیستی میناب است که در چهارم خردادماه سال 67 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از 12 سال به زادگاهش میناب منتقل و در بهشت زهرا این شهرستان به خاک سپرده شد.
شهرستان ميناب ده شهيدكارمندتقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده كه درروزجاري فرماندارورؤساي ادارات تابعه شهرستان باحضورجداگانه درمنازل هريك ازآنها باخانواده هاي شهيدان ديداروضمن رسيدگي به مشكلات آنهاازبازماندگان شهدادلجويي بعمل آوردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.