اجراي برنامه هاي فرهنگي هنري ورزشي بمناسبت هفته دولت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اجراي برنامه هاي فرهنگي هنري ورزشي بمناسبت هفته دولت
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1391

شب گذشته طی جشنی که با حضور فرمانداروامام جمعه محترم مديران و روسای ادارات در فرهنگسرای شهید بهشتی به عنوان هفته دولت که مخاطبان آن مردم بودن برگزارشدخداداد زاده یاد خاطره شهداء دولت بخصوص شهیدان سرافراز اسلام شهید رجایی و باهنرراگرامي داشت  و گفتند ، افکار و اندیشه شهداء انقلاب اسلامی به ویژه رئیس جمهور شهیدمان دارای جنبه های راهبردی و حائز اهمیت بوده و می تواند در غنای علمی ، مدیریتی کشور بیفزاید چراکه افکار و اندیشه های شهیدان از ظرفیتهای بالائی برخوردار است و عملکرد دولت نهم ودهم در راستای پیشبرد همان  ارزشها و فرهنگ اسلامی می باشد توجه به محرومین ، حرکت عدالتخواهانه ، و ایستادگی در مقابل نظام سلطه و تبیعت از فرامین مقام معظم رهبری از ویژگیهای منحصر به فرد این دولت فرصت ساز می باشد.
عباس خداداد زاده تصریح کرد: در این دولت مردم دسترسی بیشتری به دولت مردان دارند و این موضوع را در سفرهای استانی هیات دولت که از ابتکارات دولت نهم ودهم است با حضور رئیس جمهور و وزراء در محلات و روستاهایی که تاکنون هیچکدام از مسئولان به آنجا پانگذاشته بودندبه عینی مشاهده کرده ایم .
فرماندارميناب با تاکید بر استفاده از فکر و ایده های نو و کارشناسانه نخبگان و مسئولان شهرستان در راستای تحقق آرمان های بلند امام راحل(ره) وتوسعه و آبادانی میناب اظهار داشت: همه دولتمردان در تمام نقاط کشور آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
 اين جشنواره بااجراي برنامه هايي چون گروههاي ورزشي ،طناب كشي ، حركتهاي رزمي وگروههاي فرهنگي هنري بااجراي نمايش طنز ،گروه سرودناشنوايان وموسيقي بومي ،محلي برگزارگرديد .
اين جشن بامشاركت اداره ورزش وجوانان ،اداره فرهنگ وارشاداسلامي ،اداره تبليغات اسلامي وكميسيون امور بانوان فرمانداري اجراشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.