در طول هفته دولت 74 طرح با اعتبار 960 میلیارد ریال در میناب به بهره‌برداری می‌رسد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

در طول هفته دولت 74 طرح با اعتبار 960 میلیارد ریال در میناب به بهره‌برداری می‌رسد
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391

به گزارش روابط عمومي فرمانداري میناب، پیش از ظهر امروز9 طرح عمراني باحضور معاون برنامه‌ریزی استانداري هرمزگان، خدادادزاده فرماندارميناب وجمعي ازمديران محلي واستاني ميناب افتتاح شد.
 در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها عبدالرضا ناطق گفت: در طول هفته دولت 74 طرح با اعتبار 960 میلیارد ریال در میناب به بهره‌برداری می‌رسد.
عبدالرضا ناطق افزود: بهره‌برداری از سالن چند منظوره ورزشی شهید دادالله رحیمی، پروژه‌های عمران شهری، خانه بهداشت و راه روستایی از مهم‌ترین این طرح‌هاست.
ساختمان دهیاری روستای چاه اسماعیل با اعتبار 37 میلیون تومان، طرح هادی روستاهای چاه شیرین با اعتبار 200 میلیون تومان و دبستان پنج کلاسه شهید نصیری لاری با اعتبار 230ميليون تومان  و 462 مترمربع فضای آموزشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بهره‌برداری از مرکز درمانی تیرور از دیگر برنامه‌های سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار به میناب بود.
در ادامه پروژه‌های هفته دولت هم‌چنین توسعه شبکه آب شرب منطقه شهوار و جانشینی با اعتبار 900 میلیون تومان بهر‌ه‌برداری شد.
حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بهره‌برداری از پارک آنامیس به مساحت 5 هزار مترمربع با اعتبار 2 میلیارد ریال و افتتاح خط 230 کیلو‌ولت برق میناب به سیریک با اعتبار 597 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان به میناب بود.
شايان ذكراست خدادادزاده فرماندارميناب گفت : بخش مرکزی از نظر تعداد و اعتبارات بیشترین حجم پروژه های هفته دولت شهرستان را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین از توجه و همکاری دولتمردان به خصوص استاندارمحترم   و مدیران استانی تقدیر کرد و اظهار داشت: شهرستان میناب همواره نیازمند توجه و حمایت است تا در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.