هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش ‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش ‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391

در پنجمين روز از هفته دولت مديركل سياسي وانتخابات ومديركل امورروستايي استانداري هرمزگان ازنمايشگاه هفته دولت درشهرستان ميناب بازديدكردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،فرماندارميناب درسخناني دررابطه باهفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است که دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه بدهند و مردم مسلمان ایران نیز از زحمات دولتمردان قدردانی کنند و در این فرصت از دولت مکتبی رجایی و باهنر نیز یادی شده و دولتمردان برای ادامه دادن راه سرخ آنان هم قسم شوند.
عباس خدادادزاده خدمات دولت را تداعی خدمات و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خواند و تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر، هیچگاه در برابر مقام و قدرت جذب نشدند و توانستند ملاک کار را برای خدا برهمه امورشان حاکم کنند.
وی دوران دولت کارآمد و خدمتگزار را از ویژگی‌های دوران خدمت شهید رجایی عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات ارزشمند به مردم از یادگاری‌های دولت شهید رجایی است که اگر مصداق آن را در جامعه ببینیم مردم به یاد دولت شهید رجایی می‌افتند.
مديركل سياسي وانتخابات استانداري هرمزگان نیز تصریح کرد: مسئولان کشور امروز از حمایت ملت فداکار برخوردار هستند و این چیزی است که در هیچ نقطه ‏ای از دنیا وجود ندارد.
خليل منتقمي فر بیان کرد: مدیران ومسئولان حکومت از دل و متن مردم جوشیده‌اند و از طبقات ممتاز و بالانشین جامعه نیستند، به همین دلیل خلق و خوی آنها خلق وخوی عامه مردم است.
وی ولایت، عدالت و خدمت را سه اصل مهم در دولت نهم ودهم عنوان کرد و افزود: دولت نهم ودهم با به ‌کارگیری این سه اصل توانسته است دنباله‌رو دولت شهید رجایی باشد و رسالت خود را بر جهانیان به اثبات برساند.
مدير كل امورروستايي استانداری هرمزگان نیز تاکید کرد: دولتمردان با نگاه‌های فرهنگی، اسلامی و آموزه‌های دینی خود توانسته‌اند به مردم و جامعه خدمات ارزشمندی را ارائه کنند.
احمدپويافر افزود: هفته دولت به دلیل شهادت شهیدان رجایی و باهنر از منزلت والایی برخوردار است چون شهیدان رجایی و باهنر با دارا بودن جایگاه و منزلت خود خدمتگزاری به مردم را در تاریخ به ثبت رسانده‌اند.
وی حل مشکلات مردم و جامعه را در گرو همراهی و همدلی مسئولان عنوان کرد و افزود: این امر دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می‌گذارد.
لازم به ذكراست كه رئيس هراداره ، توضيحات لازم رادرخصوص عملكردودستاوردهاي دستگاههاي اجرايي ارائه نمودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.