درششمين روزهفته دولت ،پنج پروژه دربندزرك افتتاح شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

درششمين روزهفته دولت ،پنج پروژه دربندزرك افتتاح شد
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391

همزمان با ششمین روز از هفته دولت در ميناب 5 پروژه عمراني وخدماتي باحضورفرماندارميناب وجمعي ازمديران وروساي ادارات در بخش بندزرك بااعتباري بالغ بر402ميليون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرماندار شهرستان ميناب ضمن گراميداشت يادوخاطره شهيد رجايي وباهنر در جمع مردم بخش بندزرك  اظهار داشت:  کارهايي که در دولت نهم ودهم در سطح کشور صورت گرفته، اقداماتي بزرگ و معجزه آسايي بوده است. 

عباس  خدادادزاده نيك پي با بيان اين مطلب اظهار داشت: دولتهاي نهم و دهم فراتر از دولتهاي پيش از خود به عرصه خدمت رساني وارد شده اند و ارقام و و آمار بطور مستند اين امر را نشان مي دهد.

وي با بيان اين مطلب که اقدامات دولت نهم و دهم در مقايسه با 27 سال گذشته در همه بخش ها 2 تا 15 برابر شده است، اظهار داشت: اقدامات معجزه آسا و انقلابي دولت سبب شد تا مقام معظم رهبري در ديدار اخير خود با هيئت دولت، آنان رامسئوليني بخواند كه به پركاري معروف شده اند .
فرماندارميناب اقدامات دولت در 7 سال کاري را موجب بوجود آمدن فرهنگ خدمت در جامعه دانست و گفت: فرهنگ ماندگار خدمت در جامعه گفتماني را که شايسته نظام اسلامي است در جامعه بوجود آورده و عزت و بالندگي ايران را در منطقه و جهان به نمايش گذاشته و اين امر موجب سربلندي ملت ايران است.
بخشدار بندزرك در گفتگو با روابط عمومي فرمانداري ميناب شاخص ترین پروژه هفته دولت دربندزرك راطرح هادي روستاي كنارترش ازمحل اعتبارات استاني بااعتباري بالغ بر260ميليون تومان معرفي كرد.
اميدذاكري خواهان  با اشاره به توجه ویژه دولت خدمتگذار به مناطق محروم و روستایی خدمات انجام شده در بخش بندزرك  را در طول دولت های نهم و دهم ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت:با لطف و همکاری دولتمردان به خصوص مدیریت استان و شهرستان و با همت و همراهی مردم صبور بندزرك درهفته دولت امسال شاهد بهره برداری از ساختمان دهياري كولغ كاشي با اعتبار 33میلیون تومان ,خانه بهداشت روستاي چهكاربا اعتبار 37میلیون تومان ,خانه بهداشت روستاي سنگكي با اعتبار 37میلیون تومان , ساختمان دهياري كنارترش با اعتبار 35میلیون هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.