مديران وكارمندان نمونه ميناب تجليل شدند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مديران وكارمندان نمونه ميناب تجليل شدند
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، فرماندار میناب ظهر امروز در آئین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو شخصیت اسلام شناس نام برد و اظهار داشت: شهید رجایی زجر کشیده قبل از انقلاب بود که همواره خود را مقلد امام امت و مطیع قانون می‌دانست.
عباس خدادادزاده نيك پي با بیان برخی ویژگی‌های شخصیتی شهید رجایی، ادامه داد:  رجایی مدیری مخلص و مردی شیفته کار اصولی بود که در مدت کوتاه خدمت با برکت خود در تاریخ ماندگار شد.
وی از طرح شهید رجایی در کمیته امداد، جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر به عنوان یادگارهایی از شهید رجایی نام برد و اظهار داشت: اکنون شهید رجایی به معیار و شاخصی برای تجلیل از قشر خدمتگزار به مردم تبدیل شده است.
فرماندار میناب بیان داشت: همواره الطاف خفیه الهی در کنار رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره)، شامل نظام اسلامی شده است و گرنه با موج ترورهایی که در اوایل پیروزی انقلاب توسط منافقین به راه افتاده بود اکنون خبری از انقلاب اسلامی نبود.
وی اضافه کرد: خیانت بنی صدر و عزل وی، حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و واقعه هشتم شهریور و شهادت رجایی و باهنر هريك حوادثي بودكه مي توانست باعث كندشدن حركت ويابه انحراف كشيده شدن انقلاب مي شد ، ليكن لطف الهي ورهبري حكيمانه امام خميني (ره) باعث شدكه استحكام نظام اسلامي افزوده ترشود وبه همين علت امام فرمودند :اگررجايي وباهنرنيستندخداكه هست .
فرماندار میناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت‌های پس از انقلاب هر کدام به نسبت توانمندی خود خدمات مناسبی را به مردم ارائه کرده‌اند، ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم در ادامه خدمات 33 ساله نظام و انقلاب برجسته هستند و خدمات آنان ستودنی است.
وی گفت: احیاء گفتمان امام خمینی (ره) از افتخارات دولت‌های نهم و دهم است و ولایتمداری، عدالت محوری و استکبار ستیزی در این دو دولت سرلوحه تمام امور است.
خدادادزاده عنوان کرد: در دهه ای که آن را دهه پیشرفت نام نهاده‌اند دولتمردان نظام اسلامی با تکیه بر دانش، همه عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده و راه شهیدان را طی می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان داشت: پایبندی نظام به ارزش‌ها، دشمنی استکبار را به همراه دارد.
فرماندار میناب همچنین برگزاری اجلاس غیر متعهدها و میزبانی آن را افتخاری برای ایران اسلامی دانست و گفت: با وجود هجمه وسیع تبلیغات ناجوانمردانه رسانه‌های قدرت طلب غربی حضور کشورهای عضو و شخصیت‌های برجسته در این اجلاس چشمگیر است.
عباس خدادادزاده حرکت کشور در همه حوزه‌ها را رو به رشد و توام با پیشرفت برشمرد و اضافه کرد: جشنواره شهید رجایی در واقع جشنواره خدمت، فرصت محک زدن مسئولان با شهید رجایی، آئینه تمام نمای خدمت و ارزیابی خدمات مسئولان به مردم است.
فرماندار میناب همچنین ضعف نظارت را مشکل اساسی موجود در سیستم اداری این شهرستان عنوان کرد و ابراز داشت: هر مسئول دستوری را که ابلاغ می‌کند از عملی شدن آن اطمینان پیدا کند و تا حصول نتیجه آن را مجدانه پیگیری کند.
وی اثربخشی، کارآیی در فرایند و روش‌ها، ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع، ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی، برخورد با فساد اداری در حوزه کاری و توسعه دولت الکترونیک را شاخص انتخاب دستگاه‌های برتر عنوان کرد.
در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی آیت الله خامنه ای برگزار وادارات :دانشگاه پيام نور، صنعت، معدن و تجارت و کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب نیز به عنوان دستگاه‌های برتر ومديران آب وفاضلاب شهري بانك ملي وبنيادمسكن نيز بعنوان مديران برترسال درجشنواره شهيدرجايي معرفي وازآنهاتقدير شد.
همچنین دراين روز به عنوان روزكارمنداز36نفرازكارمندان ادارات تابعه بااعطاي لوح تقدير وپاداش نقدي تقديروتشكر بعمل امد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.