درآخرين روزهفته دولت ، هفت پروژه درسندرك افتتاح شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

درآخرين روزهفته دولت ، هفت پروژه درسندرك افتتاح شد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 9 شهريور 1391

همزمان با آخرين روز از هفته دولت در ميناب 7 پروژه عمراني وخدماتي باحضورفرماندارميناب وجمعي ازمديران وروساي ادارات در بخش سندرك افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرماندارشهرستان ميناب ومديران ورؤساي ادارات در گلزار شهداي بخش سندرك حضور يافته و به مقام شامخ شهدا و ايثارگران بخش اداي احترام نمودند.
عباس خدادادزاده نيك پي ضمن گراميداشت يادوخاطره شهيدان رجايي وباهنراظهارداشت :هفته دولت در حقيقت يادآور حماسه آفريني مردان بي ادعائي است كه خدمت بي منت به آحاد مردم را به عنوان يكي از آرمانهاي والاي انقلاب ارج نهاده و با نثار خون پاك خود ضمن پاسداري از ارزش هاي اصيل انقلاب برگ زريني ديگري بر تاريخ افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي در جهت خدمت به محرومان و عدالت خواهي و مهرورزي افزودند .

وي اظهار داشت بي شك هفته دولت فر صت مغتنمي است تا دستاوردها و اقدامات اساسي دولت در عرصه هاي مختلف به تصوير در آمده تا زمينه آگاهي عموم مردم از ثمرات تلاشگران دولت فراهم آيد .

وي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي هيئت دولت اظهار داشت : ابراز رضايت حضرت آقا از حجم كارهاي انجام شده توسط دولت مدال افتخاري براي تمامي دولتمردان است .
بخشدارسندرك در گفتگو با روابط عمومي فرمانداري ميناب شاخص ترین پروژه هفته دولت درسندرك را طرح آبرساني روستاي پوم بطول 4كيلومتر ازمحل اعتبارات استاني بااعتباري بالغ بر450ميليون تومان معرفي كرد.
علي مهراني  با اشاره به توجه ویژه دولت خدمتگذار به مناطق محروم و كمترتوسعه يافته روستایی خدمات انجام شده در بخش سندرك  را در طول دولت های نهم و دهم ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت:با لطف و همکاری دولتمردان به خصوص مدیریت استان و شهرستان و با همت و همراهی مردم صبور سندرك درهفته دولت امسال شاهد بهره برداری از ساختمان دهياري علي آبادبااعتبار16ميليون تومان،خيابان باستان بااعتبار150ميليون تومان،خيابان امام حسين 100ميليون تومان ،روشنايي معابرسرمازغ بااعتبار8ميليون تومان،خانه بهداشت سرمازغ بااعتبار36ميليون تومان،مدرسه 5كلاسه امام جعفرصادق گروبااعتبار350 ميليون تومان هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.