برگزاري جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس درميناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برگزاري جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس درميناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391

روابط عمومي فرمانداري ميناب اعلام كرد: جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ميناب با شركت كليه اعضاءدرحضورجناب آقاي عباس خدادادزاده فرماندار ميناب درمحل سالن جلسات در فرمانداري تشكيل شد.در اين جلسه ابتدا جناب سرهنگ سيد حسن سبحاني فرمانده سپاه پاسداران ودبير ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن خير مقدم به حضار و گراميداشت اين هفته وتقارن آن بادهه كرامت به برنامه هاي اجرايي اين هفته پرداخت .
فرماندار شهرستان ميناب دراين جلسه ، هفته دفاع مقدس رايادآوردلاورمردي مردان مرد درروزهاي سخت انقلاب اسلامي دانسته كه دراين بين بعضي ازافتخارشهادت وياجانبازي نائل آمده وبعضي هم طعم تلخ اسارت راچشيدند دانست وبه ادامه راه اين عزيزان وبرگزاري هرچه باشكوه ترمجالس ومراسم مربوط به اين هفته تاكيدنمود .
عباس خدادادزاده نيك پي در سخنان خود به رئوس برنامه ­ها و سياست­هاي كلي هفته بزرگداشت دفاع مقدس پرداخت و از مديران نهادها و دستگاههاي ذيربط خواست تا در جهت گراميداشت اين هفته از تمام امكانات و ظرفيت خود استفاده نمايند.
وي به اهميت و نقش جايگاه فرهنگ ايثار و شهادت و مقاومت اشاره كرد وگفت :  آسايش و آرامش امروز جامعه مديون ايثارگريها و فداكاري­هاي 8 سال دفاع مقدس است ،ايشان با اشاره به اينكه امروز بيش از هر زمان ديگر به ترويج فرهنگ دفاع مقدس نيازمنديم افزود: با توجه به تحولات منطقه و جهان و برنامه­ريزي­هاي نظام سلطه در منطقه بايد در هر جايگاه و مقامي كه قرار گرفته­ايم توجه ويژه به فرهنگ ايثار و پايداري داشته باشيم.
ايشان به نقش دولت و بازوي اجرايي آن در شهرستان اشاره كرد و گفت همه ماموظف هستيم در ترويج ارزشهاي دفاع مقدس سهيم و شريك باشيم و موانع و مشكلات را از سر راه نيروهاي خلاق و جوان و متعهدي كه مايلند در اين زمينه فعاليت كنند برداريم.
سپس هر كدام از اعضاء ستاد و مسئولين كميته­هاي ستاد هفته دفاع مقدس به تشريح فعاليت­ها و برنامه­هاي خود در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداختند و پيشنهاداتي در ارتباط با ابتكارات جديد در اين هفته ارائه نمودند.
عباس خدادادزاده در پايان سخنان خود خاطر نشان ساخت تا كميته­هاي ستاد هفته دفاع مقدس و سازمان­هاي مرتبط با آن در سال جاري كار و فعاليت فاخر و خلاقانه­اي و ابتكاري در حوزه دفاع مقدس انجام دهند.
دراين جلسه مقررشده نيروهاي مسلح ، گلباران مرقدمطهرشهداء ، ديدارباخانواده شهداء ، نمايشگاه دفاع مقدس ، شبي باجانبازان ورزمندگان ، شب شعروخاطره دفاع مقدس وآذين بندي شهر، تزئين سردرب كليه ادارات ومجالس دعاوسخنراني درشهرستان ميناب به نحو مناسب بمرحله اجرادرآيد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.