200زوج مينابي تحت پوشش كميته امداد امام (ره)راهي خانه بخت شدند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

200زوج مينابي تحت پوشش كميته امداد امام (ره)راهي خانه بخت شدند.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 29 مهر 1391

200زوج مينابي تحت پوشش كميته امداد امام (ره)راهي خانه بخت شدند.

بمناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع)وحضرت زهرای اطهر(س)، جشن پیوند 200 زوج جوان مینابی از کمیته امداد امام (ره)، با حضور فرماندار،امام جمعه ومدیران استانی و شهرستاني، صبح دیروز درسالن  آموزشکده فنی وحرفه ای حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ، عباس خداداد زاده فرماندار ميناب،  در این آئین تقارن جشن معنوی ازدواج 200 زوج جوان را با سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) را گرامی داشت و امر ازدواج را یک سنت پسندیده وراهی برای رسیدن به کمال آرامش خواند وافزود ازدواج در تمامی ادیان الهی یک پیوند مقدس است که حفظ دین ومسئولیت پذیری را برای یک زوج بهمراه دارد.

وی طبق فرمایش پیامبر اکرم (ص) که فرمودند هیچ بنایی درنزد خداوند متعال،عزیزتر ومحبوبتر از امر ازدواج نیست به جوانان توصیه نمود درامر ازدواج از فقر وتنگدستی هراس نداشته باشید که خداوند در قرآن کریم فرموده ما روزی شما را تضمین می کنیم.

وي در ادامه به همايش بزرگ جشن مزدوجين اشاره واين كار را عملي پسنديده عنوان وافزود زندگی مشترک دارای آداب و رسوم خاص و ویژه ای است که بایستی بدور از هرگونه تجمل گرایی وچشم هم چشمی صورت گیرد و خطاب به مزدوجین گفت: باید از زندگی ائمه اطهار و به ویژه مولا علی (ع) و حضرت زهرا (س) الگو گرفته و توصیه‌های آنان را در زندگی به کار بست.تا از تمامی گزندهادر امان ماند.

نماینده عالی دولت در شهرستان  در ادامه اظهار داشت الگو قرار دادن  اندیشه وسیره  مولای متقیان علی (ع) و حضرت زهرا (س)، تمسک به قرآن کریم، استفاده از تعالیم اسلامی ، داشتن مهارت خوب زندگی کردن  با ایجاد مهرومحبت ،صفاوصمیمیت در کانون خانواده وهمچنین تربیت صحیح فرزندان از جمله عواملی است که بنیان خانواده را مستحکم می سازد که لازم است  همه جوانان و کسانی که وارد زندگی مشترک می‌شوند به آن توجه کنند.

خدادادزاده بیان داشت: تعامل و تفاهم و ایجاد زمینه خودباوری و توجه به مقام و منزلت زن توسط مردان و ارزش گذاری به مدیریت خانواده توسط زن از دیگر اموری است که باید در تمام مراحل زندگی سرلوحه کار زوج‌های جوان باشد.

شايان ذكر است،در این مراسم  ضمن جاری کردن صیغه عقد یک زوج از خانواده تحت حمایت کمیته امداد به صورت نمادین، به هر زوج مبلغ 10 میلیون ریال اهدا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.