فرماندار ميناب: دهیاران بحث برنامه ریزی وصرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب: دهیاران بحث برنامه ریزی وصرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 6 آبان 1391

برگزاری نشست مشورتی دهیاران  و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی با حضور فرماندار
فرماندار ميناب: دهیاران بحث برنامه ریزی وصرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
خدادادزاده گفت: کشوری که با پشتوانه ی مردمی و پیروی از ولایت و رهبری با دست خالی هشت سال دوران دفاع مقدس در مقابل تمامی زورگویان ایستادگی کرده است امروز با طراحی دشمن و ایجاد مشکل اقتصادی صحنه را خالی نمی کند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،خدادادزاده فرماندارمیناب در جلسه نشست مشورتی دهیاران وشوراهای اسلامی بخش مرکزی ، ضمن تبریک روز عرفه و عید سعید قربان، بزرگترین عیدجهان اسلام ، وجود تحریم ها وفشاراقتصادی از سوی دشمنان را همزاد با پیروزی انقلاب اسلامی خواند وبه دهیاران توصیه کرد برای شکست نقشه های پلید دشمنان وبرون رفت از این وضعیت ،بایستی با مدیریت وبرنامه ریزی صحیح،صرفه جویی واز همه مهمترپیشه کردن تقوا وتوکل به خداوند متعال  را سرلوحه کار خود قرار دهند..
وی با بیان این مطلب که برای حل مشکلات مردم با وحدت و تعامل و همکاری متقابل گام بر خواهیم داشت افزودند بخش مرکزی دارای پتانسیل های خوبی است که باید در راستای توسعه ی آن با برنامه اقدام کنیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 خدادادزاده تاکید کرد کشوری که با دست خالی هشت سال در مقابل تمامی زورگویان ایستادگی کرد امروز با یک مشکل اقتصادی صحنه را خالی نمی کند و نمونه بارز ولایتمداری را مردم میناب به منصه ظهور گذاشتند و با پشتوانه ی مردمی بزودی دشمن به زانو در خواهد آمد.همانطور که امام راحل(ره)بارهادربیانات خود به دشمنان تذکر دادندما هیچ وقت بخاطر مسائل اقتصادی تا به حال قیام نکرده ونمی کنیم ما فقط برای حفظ ارزشهای انقلابمان قیام میکنیم.
 وی در ادامه تصریح کرد برای بدست آوردن انقلاب اسلامی و حفظ آن جان تقدیم کرده ایم و باید با وحدت و همدلی از پیچ و خم ها عبور کنیم و اقدامی عزتمند را برای نسل آینده رقم بزنیم .
نماینده عالی دولت در میناب خواستار همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی برای انجام دادن کاربا کیفیت،پیگیری پروزه های عمرانی (خصوصا پروزه های مهر ماندگار)،تلاش در جهت شناخت ظرفیت ها،مشکلات ،چالش ها(خصوصا در بحث قاچاق سوخت و سهم دهیاران برای جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی )تاکید کرد.
وی درادامه به دهیاران توصیه کرد اگر امروز مامسئولیت کاری رابرعهده داریم از لطف الهی است واگر امروز کارمردم در دست ماست عنایت خدا بوده که از این طریق ماهم ثوابی برده باشیم. که در این راستا دهیاران  بایستی وظیفه انسانی خود را با در نظر گرفتن  رضایت پروردگار انجام دهند .
وی از دهیاران، بعنوان راهوران محله یاد کرد وافزود این امر مستلزم ارتباط دهیار با پلیس راهور وپاسگاه انتظامی محل برای برقراری نظم وامنیت در حوزه های آنها ست.
وی در ادامه خاطرنشان کرد دهیاران  اصلاحات جدید در تابلوهای روستایی(ازجمله عنوان فرمانداری ویزه،جمعیت روستا و..)را انجام دهند.
شایان ذکراست در این همایش دهیاران و اعضای شوراها ی اسلامی درخصوص مسائل ومشکلات خود سوالاتی مطرح ،وفرماندار میناب نیزدرپاسخ به سوالات آنان  توصیه های کاربردی وکارشناسی خود را ارائه نمود.
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.