فرماندار ميناب: غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب: غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1391

فرماندار ميناب: غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میناب عباس خدادادزاده فرماندارمیناب، به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم،پیام تبریکی به این شرح صادر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
واقعه غدير روز فراموش ناشدني و تحولي بزرگ در تاريخ اسلام و بلكه بشريت است.روز ولايت،روز امامت،و روز شكرگزاري. و خداي را سپاس كه ما را به نعمت ولايت متنعم ساخت و اين روز بزرگ را روز اكمال دين قرار داد .
مبارك باد هفته غدير و عيد بزرگ ولايت و شيرين باد كام مسلمين و شيعيان جهان به اين رويداد و مناسبت عظيم.
غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام علی (ع) را به برادری خواند و در غدیر اعلام ولایت و امامت اورا فرمود.
واقعه غدیر ، حادثه تاریخی نیست که درکنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود،بلکه یک تفکر است؛ نشانه ورمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می کند. غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است و علی (ع) نمونه بارز عدالت.
غدير اين عيد بزرگ و اين حادثه و مناسبت سترگ ،بهانه اي است براي تجديد ميثاق با ولايت و برماست كه پيمان خويش را با مسير و جريان ولايت تجديد نمائیم.
در واقع پيشوند غدير، رسالت و پسوند آن، ولايت و امامت بوده و غدير تداوم رسالت پيامبر بزرگوار اسلام در ولايت علي (ع) است. در اين پيام ضمن تبريك و تهنيت عيد سعيد غدير به ملت مسلمان ميهن اسلامي به ويژه مردم متدين و ولايتمدار شهرستان میناب، ابراز اميدواري شده كه با استعانت از درگاه خداوند سبحان، توفيق درك ظهور پرفروغ ولي‌الله‌الاعظم، مهدي موعود (عج) و استمرار ولايت مقام معظم رهبري تا ظهور منجي جهان بشريت بر همه شيعيان راستين مولي‌الموحدين حضرت علي (ع) عنايت شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.