برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ها هفته آینده درمیناب برگزار می شود.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ها هفته آینده درمیناب برگزار می شود.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 10 آبان 1391

برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ها هفته آینده درمیناب برگزار می شود.
مشاورفرمانداردر جلسه هم اندیشی شوراهای روابط عمومی شهرستان که عصرامروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شدگفت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی این شهرستان هفته آینده در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،داودبقائی مشاور فرماندار افزود این انتخابات در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توانمند سازی روابط عمومی های کشور، سیاست دولت خدمتگذار برگزار می شود.
وی همچنین هدف این شورا را توانمندسازی و ارتقای جایگاه روابط عمومی شهرستان، توسعه فعالیت علمی و حرفه ای، ایجاد هماهنگی صنفی بین روابط عمومی شهرستان، تلاش برای تحقق سیاستهای ارتباطی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی دولت، نظارت و ارزیابی فعالیت روابط عمومی های شهرستان عنوان کرد.
رئیس روابط عمومی فرمانداری میناب گفت: در این انتخابات 10 نامزد انتخاباتی مرد و زن از روابط عمومی 10اداره و سازمان این شهرستان با هم به رقابت می پردازند که 4 نفر به عنوان عضو اصلی شورا و 2نفر به عنوان علل البدل انتخاب می شوند.
وی یادآورشد: تعیین و تصویب برنامه های سالانه شورا، انتخاب اعضای کمیته ها و نظارت بر فعالیت آنها، برگزاری دورههای آموزشی، سیمنارها و کنفرانسها، ارتباط با رسانه های گروهی و سایر ارگانهای مرتبط صنفی و حرفه ای، تصویب آئین نامه داخلی، نظارت و ارزیابی عملکرد روابط عمومی های ادارات مستقر در شهرستان و تجلیل از روابط عمومی های برتر شهرستان از مهمترین وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان است.
در ادامه جلسه، مسئولین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی شهرستان به بیان دیدگاهها،نظرات،مشکلات وپیشنهادات خود پرداختند.
شایان ذکراست از مسئولین روابط عمومی ها خواسته شد حضورشان درجلسات ماهیانه فعال و اخبارروزانه دستگاه خود را به فرمانداری ایمیل نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.