فرماندار میناب:شوراها و دهیاران باید در ارتقای سطح فرهنگ عمومی روستاییان تلاش كنند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار میناب:شوراها و دهیاران باید در ارتقای سطح فرهنگ عمومی روستاییان تلاش كنند.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391

فرماندار میناب:شوراها و دهیاران باید در ارتقای سطح فرهنگ عمومی روستاییان تلاش كنند.
همايش دهياران بخش بندزرک شهرستان میناب با حضور فرماندار، جمعي از مسئولين محلي و دهياران بخش  صبح دیروزبرگزار شد.
بهگزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،عباس خدادادزاده فرماندار شهرستان میناب ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سروروسالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع)در اين گردهمايي گفت: شوراها و دهیاران باید در ارتقای سطح فرهنگ عمومی روستاییان تلاش كنند چرا که این امر نقش مهم و تعيين کننده اي در توسعه پايدار و آباداني روستاها دارد.
عباس خدادادزاده افزود: دهياران، محور توسعهپايدار و آباداني روستاها محسوب مي شوند و در سايه فرهنگ سازي با ايجاد تعامل بينمردم شاهد رونق بيشتر روستاها در آينده نزدیک خواهيم بود.
وي در ادامه تاكيد كرد : درشرایط کنونی که دشمنان با تحریم های خود فکر می کنند شاید بتوانند خللی در زندگی مردم بوجود آورندبایستی بازهم مثل گذشته نقشه های شوم آنان رابامدیریت صحیح ، برملا وآنها را خانه نشین کنیم همانطور که امام راحل(ره)در اوایل انقلاب در پاسخ به دشمنانی که تحریم راعلیه ماشروع کردند چنین فرمود:مارااز گرسنگی نترسانید مافرزندان رمضانیم،مارااز جنگ نترسانید ما فرزندان عاشورائیم،
وی در ادامه خاطرنشان ساخت آنچه که تاامروز رمز بقا واستمرار نظام اسلامی ما بوده همین دوواقعه رمضان ومحرم است که بایستی از آن درس گرفت ودر زندگی خود بکار بست.
وی در ادامه افزود:ما مسئولین،رئیس مردم نیستیم بلکه بهتر است بگوئیم خدمتگزار مردمیم همانطور که امام راحل (ره) بارها در فرمایشات خود به این نکته تاکید داشتند. درواقع شان خدمت ومسئولیت در نظام ما شان خدمتگزاری است.
وی در ادامه به شرح وظایف دهیاری ها پرداخت وافزود:دهیاری ها بمنظور اداره امور روستاها بصورت خودکفا وبا شخصیت حقوقی مستقل تاسیس شده اند وغیردولتی هستند اما دولت بمنظورتقویت دهیاری ها و رفع مشکلات آنها کمک ها وحمایت هایی را در این خصوص انجام می دهد.
وی درادامه خواستار شد کلیه دهیاران مسائل ومشکلات روستای تحت حوزه خود را بصورت مکتوب به شورا وبخشداری اعلام تامورد بررسی، ارزیابی  وتجزیه تحلیل قرارگرفته وبه موقع برای رفع آنان اقدام شود.
وی در ادامه دهیاران را بعنوان راهوران محله (همیار پلیس )خواند وافزود کلیه دهیاران بایستی  در بحث امنیت روستا تلاش نموده واز فرصت های شغلی که در روستاها وجود دارد برای ایجاد اشتغال نهایت بهره برداری را داشته باشند.
وی در ادامه بهترین راهکار موجود را فعال سازی بازارچه های مرزی برای کسب درآمد حلال عنوان. وافزود این امر یکی از راههایی است که بتوان جلو قاچاق سوخت را گرفت .
فرماندار میناب در پايان بر پيگيري پروژه هاي ناتمام در اولويت برنامه ها و ايجاد همددلي و همفكري بين دهياران و مسئولين تاكيد كرد و گفت: باید با ايجاد تعامل و هماهنگي و اتحاد در راستاي دست يابي به اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام برداريم و با تمام توان حركت كنيم.
در پایان این همایش یکی از دهیاران به نمایندگی از کلیه دهیاران واعضای شوراهای اسلامی بخش به بیان ریز مسائل ومشکلات سطح بخش پرداخت.
شایان ذکر است در پایان همایش فرماندارمیناب ، از مرکز بهداشتی درمانی وخانه بهداشت بندزرک بازدید وازنزدیک، مسائل ومشکلات را رصد وخواستار پیگیری وتکمیل مرکز درمانی بهداشتی جدید بندزرک تا دهه فجر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.