فرماندار میناب خبر داد: تشدید برخورد با متخلفان ، گران فروشان و احتکار کنندگان در ایام ماه محرم

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار میناب خبر داد: تشدید برخورد با متخلفان ، گران فروشان و احتکار کنندگان در ایام ماه محرم
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391

فرماندار میناب خبر داد: تشدید برخورد با متخلفان ، گران فروشان و احتکار کنندگان در ایام ماه محرم
فرماندار میناب در نشست ستاد تنظیم بازارافزود: با توجهبه آغاز ماه محرم، ماه سالار شهیدان امام حسین (ع)،با متخلفان ،گران فروشان و احتکار کنندگان بازاردراین ایام به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،عباس خداداد زاده فرماندار میناب تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی خرده فروش موظف هستند محصولات خود را بر اساس قیمت درج شده بر روی کالا و فاکتورهای خرید عرضه کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد می شود.
وی درادامه افزود بازرسی ها،جرایم وپلمپ های صورت گرفته بایستی تاثیرگذار بوده تا مردم نتیجه خوب آنرادر بازار احساس کرده واین عمل  نوعی اقدام بازدارنده نسبت به افزایش بی رویه کالاها واقلام ضروری مردم در بازار باشد.
رئیس صنعت معدن وتجارت درادامه گزارشی از وضعیت قیمت کالاها واقلام موجود دربازارارائه و  تاکید کرد: امر نظارت نیازمند مشارکت و همکاری مردم است و برای از بین بردن فرصت برای سود جویان و شناسایی و برخورد قانونی با کسانی که قصد برهم زدن بازار را دارند، لازم است مردم همکاری جدی را با این سازمان داشته باشند..
وی افزود: این سازمان در راستای تنظیم هر چه بیشتر بازار و جلوگیری از گرانفروشی و تخلفات، برنامه ای را در دستور کار خود دارد که نظارت بر واحدهای صنفی عمده و خرده فروش از جمله آن است.
شایان ذکر است برای رصد بازار وآگاهی از اقدامات صورت گرفته در بازار برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، جلسه تنظیم بازار هفته ای دوبار(روزهای یکشنبه وچهارشنبه ) در دفتر فرماندار تشکیل می گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.