اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های میناب مشخص شدند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های میناب مشخص شدند
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1391

با برگزاری انتخابات:
اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های میناب مشخص شدند
با برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در میناب اعضای این شورا مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب، معاون فرماندار میناب ظهر دیروز در آئین این انتخابات که با حضور 45 نفر از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، به بیان اهمیت نقش روابط عمومی‌ها پرداخت و گفت: مدیران دستگاه‌ها باید توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.
محمد ریاضی روابط عمومی را در دستگاه‌های اجرایی تعریف شده دانست و افزود: کسانی که به عنوان روابط عمومی در ادارات فعالیت می‌کنند به عنوان چشم و گوش آن دستگاه محسوب می‌شوند.
وی با تشریح وظایف روابط عمومی‌ها و اهمیت نقش آنان گفت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی خدمات فراوانی را ارائه می‌کنند ولی در انعکاس عملکرد مظلوم واقع می‌شوند.
ریاضی ادامه داد: روابط عمومی فعال می‌تواند با اطلاع‌رسانی مطلوب پویایی هر دستگاه را بیان کند.
وی با تاکید بر اینکه کسانی که به عنوان اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی انتخاب می‌شوند باید بتوانند از حقوق شهرستان دفاع کنند، اظهار داشت: تنها افرادی که در حیطه روابط عمومی سابقه درخشان دارند و قدرت دفاع از حقوق دستگاه خود را داشته‌اند می‌توانند در این عرصه موفق شوند.
مسئول حوزه روابط عمومی فرمانداری میناب نیز گفت: با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی، بر رعایت هر چه بهتر جایگاه این بخش در ادارات نظارت بیشتری صورت می‌گیرد.
داود بقایی افزود: روابط عمومی‌های ادارات میناب علاوه بر ارسال اخبار روزانه دستگاه خود به فرمانداری، رسانه‌ها و جراید باید ماهانه خبرهای منتشر شده در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها را در قالب بولتن به فرمانداری ارائه کنند.
وی گفت: از این پس ارزیابی مدیران در برخی حوزه‌ها بر اساس میزان تعامل با رسانه‌ها و انتشار اخبار حوزه کاری صورت می‌گیرد.
در این مراسم پس از انتخابات و رأی‌گیری از بین 9 نفر کاندیدا محمد انصاری از ایستگاه تحقیقات کشاورزی با 45 رأی، علی ذاکری از اداره زندان با 37 رأی و صدیقه ذاکری از دانشگاه پیام‌نور با 34 رأی به عنوان اعضای اصلی و علی بلاک از روابط عمومی شهرداری با 23 رأی و اسدالله نظری از اداره تبلیغات اسلامی با 25 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
مسئول حوزه روابط عمومی فرمانداری میناب خاطرنشان کرد: سه نفر اعضای اصلی این شورا در کنار سه نفر از روابط عمومی فرمانداری به مدت یک سال در این حوزه فعالیت می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.