فرماندار میناب:اخلاص بسیجیان عامل اصلی حفظ نظام است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار میناب:اخلاص بسیجیان عامل اصلی حفظ نظام است
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1391

فرماندار میناب:اخلاص بسیجیان عامل اصلی حفظ نظام است
فرماندار میناب گفت: اخلاص بسیجیان عامل اصلی حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده در نشست شورای اداری در میناب با برشمردن برخی درس‌های مکتب عاشورای حسینی، از اخلاص در کار، قصد قربت و انجام آن برای رضای خدا به عنوان مهم‌ترین درس‌های مکتب حسینی یاد کرد و افزود: مسئولان باید این درس را به خوبی یاد گرفته و آن را کاربردی کنند.
وی با اشاره به سوره‌های عنکبوت و زنبور عسل ادامه داد: برخی انسان‌ها در زندگی خانه‌هایی بنا می‌کنند که همانند خانه عنکبوت سست و بی‌بنیان است و عده‌ای نیز بناهایی را می‌سازند که مثل خانه‌های زنبور عسل شفای مردم را در آن جای می‌دهند.
فرماندار میناب همچنین با تشریح اهمیت اسلام از منظر اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: قیام سیدالشهداء فقط برای رضای الهی و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.
خدادادزاده با بیان اینکه شهدای کربلا برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاودانه هستند، تصریح کرد: کسی که در راه خدا گام بردارد موفق و سرافراز است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بسیج، اخلاص در عمل را از بارزترین شاخصه‌های بسیج ذکر کرد و اظهار داشت: اخلاص بسیجیان عامل اصلی حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب از بدو شکل‌گیری آن تاکنون است.
وی ادامه داد: ذوب شدن در ولایت، اخلاص در عمل و اطاعت محض از ولایت بسیجیان هر کار غیر ممکن در نظام ما را ممکن کرده است.
رئیس شورای اداری میناب همچنین شهامت، شهادت‌طلبی، تواضع و فروتنی و غیرت دینی را از دیگر خصوصیات بسیجیان عنوان کرد و افزود: بسیج در مواقع حساس و ضروری با بصیرت خود در همه میدان‌ها حاضر، آماده و گوش به فرمان ولی‌فقیه است.
فرماندار میناب هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر را مورد بحث و بررسی قرار داد و با اشاره به برگزاری نشست‌های جداگانه شوراهای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسائلی است که تاکنون مورد غفلت واقع شده است.
خدادادزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هفته نخست ماه محرم به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، افزود: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها موظفند در احیای این فریضه الهی در محیط خدمت، شهر و محل زندگی خود تلاش کنند.
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.