فرماندارمیناب:اصل ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارمیناب:اصل ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1391

فرماندارمیناب:اصل ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است.
عباس خدادادزاده فرماندار شهرستان میناب ، نظارت دقیق و کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفین را در اولویت ستاد تنظیم بازار شهرستان خواند وافزود اصل ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است.
  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میناب، این جلسه با حضور فرماندار، دبیر ستاد تنظیم بازار و سایر روسای ادارات شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار شد .
 
 رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان بیان داشت: نظارت بعنوان یک شرط اساسی باید همراه با اطلاعات دقیق و بروز بوده و در جهت کنترل نابسامانی قیمت ها صورت پذیرد.
 
 
فرماندار  میناب در این جلسه از مسولین ومتولیان امر نظارت بر بازار خواست با ارائهتمهیدات لازم از افزایش قیمت کالاهای  ضروری ومورد نیاز مردم جلوگیرینمایند  .
. وی تصريح کرد: بحث بازرسي از کالاهايي که بصورت دستفروشی در سطح شهرستان عرضهمي‌شود مثل ماهی وکالاهاي ضروري که مايحتاج مردم است بايد بادقت و جديت دنبال شود.
و در ادامه وضعیت بازاریابی محصولات کشاورزی خصوصا خیارسبز،بادمجان و.. مورد بررسی قرار گرفت ومقررشد برای صدور محصولات کشاورزی ،سازمان صنعت،معدن وتجارت شهرستان با استان واستان نیز با استانهای هم مرزی کشور هماهنگ نمایند.
در ادامه جلسه به مشکلات شرکت های توزیع گاز مایع خانگی رسیدگی ودستورات لازم صادر شد.
شایان ذکر است رئیس صنعت،معدن وتجارت در این جلسه از برپایی نمایشگاه برای عرضه مستقیم کالاهای ضروی مردم در شهر هشتبندی خبر داد.وافزود این نمایشگاه به زودی افتتاح خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.