فرماندارمیناب خبرداد: میناب فردا میزبان اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارمیناب خبرداد: میناب فردا میزبان اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی است
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 15 آذر 1391

فرماندارمیناب خبرداد: میناب فردا میزبان اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی است
صبح امروز جلسه هماهنگی  این سفر با حضورفرماندار ومدیران دستگاههای عمرانی شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،عباس خدادادزاده فرماندار شهرستان میناب ضمن اعلام این خبر که شهرستان میناب فردا میزبان اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی است افزود از مهمترین برنامه‌های اعضای این کمیسیون ، بازدید و بررسی مشکلات اجرای طرح های عمرانی است که در نشستی با مسئولان و نشست کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی درباره رفع مشکلات آنها تصمیم‌گیری می‌شود.
فرماندار میناب یکی دیگر از اهداف سفر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به این منطقه را اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام، بررسی مشکلات عمرانی ورفع موانع پیش رو عنوان کرد.
وی ادامه داد: مهم‌تراز همه موارد، نظارت بر اجرای طرح‌ها، مشاهده کمبودها از نزدیک و شنیدن مسائل و مشکلات شهرستان میناب از زبان مسئولان از اهداف دیگر کمیسیون عمران مجلس در این سفر است.
فرماندار شهرستان در این نشست گفت: بازدید از جاده میناب- بندرعباس،به مسافت 20کیلومتر ، بازدیداز جاده حکمی-تیاب، بازدیدازپیشرفت فیزیکی  فاضلاب شهرمیناب وبندر تیاب، بازدید ازبیمارستان وپیشنهادبیمارستان دوم میناب، بازدید از ورزشگاه 10هزار نفری میناب،بازدید از پیشرفت راه اندازی  بازارچه های مرزی وبازدید از شهرمیناب ومحلات پاکوه ازبرنامه های مهم بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس به شهرستان میناب است .
خدادادزاده افزود: برای حل این مشکلات و چالش‌های طرح‌های عمرانی فوق  بایستی کلیه دستگاههای متولی تا ظهرامروز گزارشات،مشکلات وراهکارها را برای جمعبندی به این فرمانداری اعلام نمایند.
شایان ذکر است تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سرپرستی جناب آقای هاشمی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی صبح فردا به ترتیب میزبان مردم شهرستانهای رودان،میناب،سیریک وجاسک می باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.