آمار بالای قبولی دانشجویان پیام نور میناب نماد موفقیت است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

آمار بالای قبولی دانشجویان پیام نور میناب نماد موفقیت است
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 19 آذر 1391

رئیس دانشگاه پیام نور میناب: آمار بالای قبولی دانشجویان پیام نور میناب نماد موفقیت است
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب با بیان اینکه دانشجوی پویا و پرتلاش پایه و اساس علم در دانشگاه است، گفت: آمار بالای قبولی دانشجویان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی قابل توجه و نماد موفقیت عملکرد پیام نور است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب، مهدی مصلحی ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز دانشجو حماسه 16 آذر به دانشجویان و جامعه علمی و دانشگاهی اظهار داشت: 16 آذرماه روز نماد جنبش دانشجویی است.
وی در ادامه با بیان اینکه دانشجوی پویا و پر تلاش پایه و اساس علم در دانشگاه است، افزود: دانشجو می تواند با ورود به عرصه ی علم، حقایق تازه‌ای را در علوم مختلف کشف کند و به منصه ظهور برساند.
این مسئول نقش دانشجویان را در همه جوامع فراتر از اقشار دیگر اجتماعی دانست و بیان داشت: خصائص دانشجویان و محیط دانشجویی نسبت با سایر جوامع و گروه‌ها از اثرگذاری بیشتری برخوردار است.
مصلحی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه پیام نور میناب به موفقیت‌های گوناگون دانشجویان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی اشاره کرد و اظهار داشت: آمار بالای قبولی دانشجویان این مرکز در مقاطع تحصیلات تکمیلی نماد موفقیت این دانشگاه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود دانشجویان را به سعی و تلاش بیشتر در صحنه‌های علمی توصیه کرد و از دانشجویان خواست با بصیرت نسبت به رویدادهای داخلی و بین‌المللی و مسائل سیاسی آگاهانه‌تر و فعال‌تر عمل کنند.
در این مراسم همچنین بخشی از مشکلات دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.