بخشدار جدید توکهور معرفی شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بخشدار جدید توکهور معرفی شد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1391

بخشدار جدید توکهور معرفی شد.
مراسم توديع و معارفه بخشدار توكهور با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداري و فرماندار ميناب و جمعي از مديران و مسئولان و مردم بخش توكهور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميناب، عباس خدادادزاده روز يك شنبه در مراسم توديع و معارفه بخشدارتوکهور با بيان اينكه دولت نهم و دهم در امر خدمت به مردم بيش از ساير دولت ها در تمامي نقاط مختلف كشور كار كرده است گفت: شهرستان ميناب و بخش توكهور يكي از نمونه هاي بارز آن است كه مي توان با مقايسه اي در تمامي ابعاد به اين نتيجه رسيد.
وي ادامه داد: اين كارها نتيجه توجه ويژه دولت به تمام نقاط كشور با شعار عدالت ورزي و اجراي عدالت در سفرهاي استاني رئيس جمهور محترم و هئيت دولت بوده كه موجبات خير و بركت وآباداني در نقاط كمتر توسعه يافته است.
اين مقام مسئول در خصوص جابجايي مديران اظهار داشت: اصل مهم در امر خدمت به مردم، خدمت خالصانه و بدون چشم داشت است و نكته مورد اهميت توجه به گذشت زمان است كه بسرعت در حال گذر است و بايد از اين فرصت ها نهايت بهره را در جهت كار و تلاش صادقانه صرف كنيم .
خدادادزاده با تشكر از عملكرد خوب آقاي مسلمي بيان داشت: شايسته است از خدمات و زحمات آقاي مسلمي در طي دوران تصدي اين پست كه منشا خدمات شايان ذكري در بخش توكهور بوده است تقدير و تشكر كنيم و يراي وي آرزو موفقيت در مناصب جديد داريم و اكنون آقاي محمد اعتمادي جهت خدمت به مردم مومن و پايبند به نظام مقدس جمهوري اسلامي بعنوان بخشدار جديد توكهور انتخاب شده است، كه ان شالله با تجارب خوب خود و همراهي مردم و مسئولين اين بخش شاهد تسريع در پيشرفت و تحويل اين بخش باشيم.
وي از اعتمادي خواست با جديت به رفع مشكلات مردم اهتمام داشته و با توجه ويژه به بخش هاي عمراني بخش توكهور و تهيه نقشه روستاها و شناسنامه روستاهاي اين بخش زمينه رشد و توسعه پايدار اين بخش را فراهم كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.