فرماندار میناب: عدالت شیرین ترین هدیه الهی به جامعه بشری است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار میناب: عدالت شیرین ترین هدیه الهی به جامعه بشری است
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 25 آذر 1391

فرماندار میناب: عدالت شیرین ترین هدیه الهی به جامعه بشری است
فرماندار شهرستان میناب گفت:عدالت شیرین ترین وزیباترین هدیه الهی به جامعه بشری است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده در نشست شورای اداری صبح امروز، با بیان این که عدالت در دین اسلام یکی از بالاترین عبادات است افزود:عدالت در همه امور حتی نبوت و رسالت شرط و از ملزومات است.
وی ادامه داد: خداوند متعال مقدمه حقوق خود رادرحقوق مردم دانسته وهمه را به اجرای عدالت در جامعه دعوت کرده  وحتی در مسئولیت ها در نظام اسلامی عدالت نیاز جدانشدنی است.
خدادادزاده بیان کرد:عدالت اجتماعی در کنار عدالت فردی از موضوعات اصلی است که این امر جز بامشارکت مردم ودستگاهها ،خصوصا دستگاه قضا محقق نخواهد شد.
فرماندار میناب، امام اول شیعیان را شهید راه عدالت معرفی کرد و افزود:مولی علی (ع) نه تنها عادل و خواهان عدالت بود همواره بر اجرای آن در جامعه تاکید داشت.
وی در ادامه از عدالت به عنوان تضمین کننده آرامش درونی و برونی جامعه نام برد و با بیان این مطلب که عدالت خواست مردم از حکومت هاست، اظهار داشت:بقای هر دولت و جامعه ای در سایه عدالت است.
رئیس شورای اداری میناب در بخش دیگری از سخنان خود پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی را امری ضروری عنوان کرد و افزود:این مهم باید با مشارکت مردم و دستگاه های دولتی و قضایی نهادینه شود.
وی با بیان این که قوه قضائیه نقش اساسی در گسترش عدالت دارد، گفت:قوانین بازدارنده و برخورد قاطع با ریشه های ظلم زمینه های به ارمغان رسیدن عدالت در هر جامعه است.
خدادادزاده با اشاره به اصل 156 قانون اساسی به تشریح وظایف قوه قضائیه پرداخت و گفت:رسیدگی به صدور احکام در مورد تعدی به حقوق، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مجازات مجرمین از عمده وظایف دستگاه قضا است.
وی همچنین با اشاره به اقدمات صورت گرفته در حوزه های مختلف قضایی و امنیتی در میناب، برخورد با مجرمان را در این شهرستان مناسب ارزیابی کرد و افزود:وجود زندانیان خطرناک و اخلال گران در نظم در زندان این شهرستان بیانگر تلاش مجدانه دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی و قاطعیت دستگاه قضایی شهرستان است.
این مسئول موقعیت میناب را به لحاظ جغرافیایی و نقش آن در امنیت شرق هرمزگان تاثیرگذار دانست و گفت:در مقوله تامین امنیت باید به شهرستان میناب توجه ویژه شود.
وی همچنین از ارتقا فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه طی هفته آینده خبر داد و اظهار داشت:لازم است همه دستگاه ها اجرایی استان نسبت به پیش بینی ارتقا سطح مدیریتی دستگاه خود در شهرستان اقدامات لازم را فراهم کنند.
شایان ذکر است تا پایان هفته جاری به دستگاههای اجرایی شهرستان فرصت داده شد نسبت به تعیین مکانی برای نگهداری از موتورسیکلت ارباب رجوع سریعا اقدام ونتیجه را اعلام نمایند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.