رئیس جدید دادگستری میناب معارفه شد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رئیس جدید دادگستری میناب معارفه شد.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 25 آذر 1391

رئیس جدید دادگستری میناب معارفه شد.
جلسه شورای اداری شهرستان میناب  صبح امروز ، با حضورفرماندار،امام جمعه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و تنی چند از معاونین وی و مدیران و مسئولین شهرستان میناب در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،عباس خدادادزاده فرماندار شهرستان ضمن اشاره به اهداف ووظایف دستگاه قضائی در حفظ وامنیت جامعه،پیشگیری از وقوع جرم در جامعه را از وظایف کلیه دستگاهها آنهم با مشارکت وهمراهی مردم خواند وافزود این امر محقق نخواهد شد جزاینکه این اصل در جامعه نهادینه شود.
خدادادزاده در ادامه به اقدامات خوب دستگاه قضائی درشهرستان میناب خصوصا دستگیری مجرمان واخلالگران خطرناک اشاره وافزود باتصویب و اجرای مصوبات شورای تامین استان وشهرستان انشاالله بتوانیم گامهای موثری برداریم.
در ادامه جلسه، علیا رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز به بیان صفات وویزگی های عبادالرحمان از جمله نرم خویی،مداراکردن بامردم،تواضع،شب زنده داری،اخلاص،ایمان،صبر،عبادت وانفاق و.. اشاره وافزود این یک دستور مدیریتی برای ماست که با مردم با تکبررفتار نکنیم وآنچه که به بندگی یک انسان ارزش می دهد اخلاص است .
وی در ادامه به وظایف ومسئولیت های دستگاه قضا واقداماتی که درتامین نظم وامنیت در جامعه انجام شده اشاره کرد.
سپس ترازوی زر رئیس سابق دادگشتری شهرستان میناب  با اشاره به گزیده ای از عملکرد خود در طی بیش از 8  سال حضور دردستگاه قضائی  شهرستان میناب اظهار داشت : از اینکه تا کنون به هیچ ارگان و مسئول و دستگاهی وابسته نبوده ام خشنودم و خدا را شاهد می دانم که تا کنون ذره ای از انصاف و عدالت عبور نکرده ام و به هیچ کس اجازه نفوذ در خود را نداده ام.
شایان ذکر است در این جلسه از زحمات ترازوی زر رئیس اسبق قدردانی وجناب خیرخواه بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان معارفه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.