رئیس دانشگاه آزادمیناب گفت : تغییر فرهنگ علمی جامعه منوط به داشتن قویترین اقتصاد علمی است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رئیس دانشگاه آزادمیناب گفت : تغییر فرهنگ علمی جامعه منوط به داشتن قویترین اقتصاد علمی است
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 28 آذر 1391

رئیس دانشگاه آزادمیناب گفت : تغییر فرهنگ علمی جامعه منوط به داشتن قویترین اقتصاد علمی است
خلیل سزیده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب: تغییر فرهنگ علمی جامعه منوط به داشتن قویترین اقتصاد علمی و بیشترین سرمایه گذاری بصورت منسجم و برنامه ریزی شده می باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحدمیناب، به مناسبت هفته پژوهش و 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه همایشی در سالن اجتماعات این دانشگاه با حضور امام جمعه، فرماندار، روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان، روحانیون معزز و دانشجویان برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم سزیده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب درباره وحدت و حوزه دانشگاه و ضرورت کار علمی و پژوهشی به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان گفت ارزش افزوده ای که در فعالیت علمی وجود دارد در هیچ فعالیت دیگری دیده نمی شود. وی روند پیچیده اداری موجود را مانعی برای انجام فعالیتهای علمی دانست و افزود در حال حاضر یکی از مشکلات جدی عدم مدیریت در حوزه پژوهش می باشد. ایشان ضمن انتقاد از واگذاری بخش اعظم فعالیتهای پژوهشی به بخش اجرایی اعلام کرد که جایگاه پژوهش فقط در دانشگاه ها و موسسات پژوهشی می باشد.
 مهندس عامری سیاهویی فرزند شهید عامری سیاهویی رئیس مرکز رشد واحد میناب نیز در سخنانی کوتاه خواستار همراهی مسئولان جهت پیشرفت هرچه بیشتر این واحد دانشگاهی شدند.
در ادامه این مراسم امام جمعه محترم شهرستان میناب حضرت حجت الاسلام معتمدی فرد به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی گفت وجه تمایز انسانها با یکدیگر تنها در حوزه "ایمان و فسق"و "علم و جهل" می باشد. ایشان ضمن برشمردن آفات علم افزودند عدم ترس از خدا اصلی ترین آفت یک عالم می باشد. وی دنیاگرایی عالم را آفتی دانست که می تواند منجر به فاجعه شود. نماینده ولایت فقیه در شهرستان میناب بی بند و بار ترین جامعه را جامعه ای دانست که در آن حس مسئولیت وجود نداشته باشد. وی علم بی عمل و علم تحمیل شده بر عقل را از دیگر آفات حوزه علم دانست.
ایشان ویژگی بارز شهیدان مفتح و مطهری را پژوهش های گسترده در حوزه علم دانست و گفت این بزرگواران تا زمانی که نسبت به یک مسئله بصورت یک کاملاً پژوهشگرانه آگاهی نمی یافتند آن را قبول نمی کردند.
 وی خدمات شهیدان مفتح و مطهری را در مقابله فکری با اندیشه های چپ و منحرف قبل از انقلاب ستودند و گفتند شهید مفتح، شهید مطهری، شهید باهنر، شهید بهشتی و نیز مقام معظم رهبری از شخصیتهای تاثیرگذار در روند فکری دانشگاه ها می باشند.
در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر این دانشگاه آقایان خدادادی، غفاری، رسولی، اکبرپور، حیدری سیرمندی، جاودان، گردی تختی وعامری سیاهویی تقدیر و تشکر به عمل آمد. جوایزی نیز به برندگان مسابقات علمی پژوهشی برگزار شده در واحد اهدا گردید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.