دفتر روزنامه دریا در میناب راه اندازی شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دفتر روزنامه دریا در میناب راه اندازی شد
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391

دفتر روزنامه دریا در میناب راه اندازی شد
طی مراسمی با حضور معاون فرماندار ، مدیر مسئول روزنامه دریا و مسئولان فرهنگی و اجرایی میناب دفتر روزنامه دریا در این شهرستان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب محمد ریاضی معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری میناب دراین مراسم به اهمیت رسانه ها وجراید در اطلاع رسانی وتاثیر مثبت آن درافکارعمومی اشاره وافزود با انتشار اخبار وانعکاس دادن عملکرد مدیران شهرستان به مردم ،می توان مردم را به اقدامات مثبت دولت خوشبین کرد.
 در ادامه مراسم مدیر مسئول روزنامه دریا هدف از راه اندازی دفتر این نشریه در میناب را گستره دامنه فعالیت این نشریه در شرق استان ذکر کرد و افزود:میناب با ظرفیت هایی که در آن وجود دارد می تواند در حوزه اطلاع رسانی به عنوان مرکز شرق هرمزگان نقش بسزایی را ایفا کند.
ایوب دبیری نژاد در ادامه با اشاره به فعالیت 12 ساله نشریه دریا و روند آغاز به کار آن در استان، اظهار داشت:از دو سال گذشته فعالیت دریا به عنوان نشریه منطقه جنوب کشور آغاز شد.
وی گفت:از آنجایی که هر استان نشریه های محلی خاص خود را دارد ولی دریا با استقبال خوب مردم و مسئولان در استان هایی که توزیع می شود روبرو است.
دبیری نژاد ادامه داد:مسئولان اجرایی، امام جمعه، پژوهشگران و نویسندگان و فعالان خبری می توانند با تعامل با دفتر نشریه دریا در میناب ظرفیت های موجود در این شهرستان را به منطقه جنوب کشور معرفی کنند.
مدیر مسئول روزنامه دریا اشاعه فرهنگ غنی از طریق قلم را مناسب ترین راه عنوان کرد و ابراز داشت:در این راستا دست کمک به سمت اصحاب رسانه، روحانیون و مدیران دراز می کنیم.
وی تصریح کرد:در گام نخست فعالیت دفتر دریا در میناب به دنبال آن هستیم تا با بهره گیری از توانمندی های فرهنگی یک صفحه را ویژه میناب در این نشریه اختصاص دهیم.
دبیری نژاد با بیان این که دفتر دریا در میناب به عنوان نماینده این نشریه در شرق استان تلقی می شود گفت:با توجه به این که هیچ کدام از خبرگزاری ها و جراید در میناب دفتر مستقل ندارند دفتر نشریه دریا می تواند پایگاه مناسبی برای تبادل تجربه و استفاده از خلاقیت های خبرنگاران فعال از یکدیگر در این شهرستان باشد.
وی اظهار داشت:فعالان حوزه اطلاع رسانی و خبرنگاران می توانند با برپایی نشست های غیر رسمی و ارتباط مستمر با هم در این دفتر به رشد خبری میناب در رسانه های مختلف کمک کنند.
در این مراسم بهرام رضایی به عنوان مسئول دفتر نشریه دریا در میناب معرفی شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.