معاون فرماندار میناب: روابط عمومی ها بایستی پل ارتباطی مدیران با مردم باشند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون فرماندار میناب: روابط عمومی ها بایستی پل ارتباطی مدیران با مردم باشند.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391

معاون فرماندار میناب: روابط عمومی ها بایستی پل ارتباطی مدیران با مردم باشند.
معاون فرماندار میناب گفت: روابط عمومی ها بایستی پل ارتباطی مدیران با مردم باشند..
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب، محمد ریاضی در سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های میناب با اشاره به نقش روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی، از روابط عمومی به عنوان هنر و علم اجتماعی یاد کرد و افزود:روابط عمومی فعال و موفق قادر است درون و برون هر دستگاه را به هم پیوند دهد.
وی بیان کرد:مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی باید برای نشست های خود مطالبی را با هدف تبادل تجربه داشته باشند.
ریاضی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی ها به عنوان چشم و گوش ادارات و هر دستگاه تلقی می شوند به نقش این واحد در زمینه اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت:تعامل و ارتباط با دفتر نشریات و خبرگزاری ها می تواند گام موثری در زمینه اشاعه فرهنگ اطلاع رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی باشد.
معاون فرماندار میناب همچنین با بیان این مطلب که بخشی از وظایف کارشناسان روابط عمومی ها در ادارات تنظیم خبر و گزارش عملکرد آن مجموعه می باشد، اظهار داشت:خبر باید ضمن پختگی به نحوی تنظیم و پردازش شود که قابلیت چاپ و انتشار در رسانه ها داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود حوزه روابط عمومی را دارای دامنه گسترده فعالیت دانست و بیان کرد:این که برخی بر این عقیده هستند که روابط عمومی باید در مناسبت ها و اعیاد فقط به دنبال نصب پارچه و پلاکارد باشد اشتباهی بزرگ است.
این مسئول با بیان این که روابط عمومی ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند ابراز داشت:کارشناسان فعال در حوزه روابط عمومی باید روزانه با رصد جراید و اخبار، ضمن استقبال از دیدگاه عمومی تلاش کنند تا اگر انتقادی از دستگاهی صورت می گیرد به نحو شایسته و مطلوبی پاسخ داده شود.
ریاضی همچنین خواستار انعقاد جلسات داخلی در دستگاه ها شد و گفت:پیگیری تعامل بین دوایر و انعقاد نشست های مفید در دستگاه از دیگر وظایف روابط عمومی است که راه رسیدن به اهداف سازمانی را تسهیل می کند.
دراین جلسه کلیه مسئولین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی شهرستان ،عملکرد یک ماهه دستگاه خودرا گزارش وپیشنهاداتی را ارائه نمودند.
شایان ذکر است از روابط عمومی های شهرداری، آموزش وپرورش، هلال احمر،بخشداری توکهور،دانشگاه پیام نور،دانشگاه آزاد،بهزیستی و ورزش وجوانان بدلیل تعامل با فرمانداری واصحاب رسانه تقدیر بعمل آمد.
درپایان موارد زیر به تصویب رسید.
1.مقررگردید مسئولین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی شهرستان درجلسات ماهیانه این شورا حضور فعال داشته ،چراکه حضور اعضا وگزارش عملکرد آن دستگاه در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر گذار خواهد بود.
 2. مقررگردید کلیه مسئولین روابط عمومی ها با دفتر روابط عمومی فرمانداری واصحاب رسانه ،به صورت مستمر وروزانه تعامل وهمکاری داشته باشند.(خصوصا درخصوص انعکاس اخبار روزانه)
3. مقررگردید کلیه مسئولین روابط عمومی ها باسازمان انتقال خون شهرستان جهت خونگیری از کارکنان آن دستگاه ، همکاری داشته ونتیجه اقدامات را درجلسه بعدی ارائه نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.