فرماندار میناب : حماسه 9 دی بیانگر حمایت قاطعانه مردم از ولایت فقیه بود.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار میناب : حماسه 9 دی بیانگر حمایت قاطعانه مردم از ولایت فقیه بود.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 6 دی 1391

فرماندار میناب : حماسه 9 دی بیانگر حمایت قاطعانه مردم از ولایت فقیه بود.
فرماندار میناب گفت: حماسه مردمی 9 دی بیانگر حمایت قاطعانه مردم از نظام و ولایت فقیه بود و خط بطلانی بر همه تفکرات پوچ دشمنان و فتنه گران کشید.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده در نشست ستاد گرامیداشت نهم دی در میناب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری این برهه از زمان را حساس خواند و اظهار داشت: باید همه تلاش کنند تا آرامش و امنیت اجتماعی مردم و جامعه به وسیله دشمنان و بدخواهان نظام خدشه دار نشود.
وی در ادامه ضمن اشاره به تحرکات پس از انتخابات سال 88 افزود: دشمنان در آن اقدامات به دنبال مقابله با اصل نظام اسلامی و دست شستن مردم از ارزش‌ها بودند.
خدادادزاده با بیان اینکه به آتش کشیدن خیمه‌های عزای اباعبدالله الحسین(ع) و بی‌احترامی به مردم عزادار و حرمت شکنی، آخرین حربه دشمنان در سال 88 بود، اظهار داشت: مردم با خلق حماسه 9 دی همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی و بی اثر کردند.
این مسئول بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید با انسجام و هماهنگی و استفاده از ظرفیت مردمی نسبت به گرامیداشت حماسه 9 دی اقدام کنند.
رئیس تبلیغات اسلامی میناب نیز در این جلسه با بیان این مطلب که  9 دی ماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز بصیرت نامگذاری شده اظهار داشت: ملت وفادار ایران در همه عصرها به ویژه در 9 دی ماه 88 به دشمن نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
حجت الاسلام محمد بنی‌خزاعی از حماسه نهم دی به عنوان روز احیای باورهای اسلامی و انقلابی مردم ایران نام برد و با بیان اینکه شهرستان میناب مهد عشق و ارادت به ولایت فقیه است، گفت: گرامیداشت حماسه نهم دی در میناب باید با شکوه و عظمت ویژه ای برگزار شود.
وی همچنین از پخش زنده مراسم اربعین حسینی در میناب از سیمای مرکز خلیج فارس خبر داد و گفت: گرامیداشت اربعین سید و سالار شهیدان در میناب با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری هیئت مذهبی فعال در شهرستان برگزار می‌شود.
شایان ذکر است،برگزاری همایش حماسه ماندگار، همایش پرچمداران بصیرت، برپایی گفتمان‌های دینی بصیرت و برگزاری آئین صبحگاهی بصریت در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه گرامیداشت حماسه نهم دی در میناب است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.