فرماندارویژه میناب گفت: افراد واجدالشرایط واگذاری زمین سریعا شناسایی شوند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارویژه میناب گفت: افراد واجدالشرایط واگذاری زمین سریعا شناسایی شوند
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 دی 1391

فرماندارویژه میناب گفت:  افراد واجدالشرایط واگذاری زمین سریعا شناسایی شوند.
فرماندارویژه میناب گفت: طرح 180 هکتاری شیلات توسط دستگاه‌های مربوطه در شهرستان حمایت شده وآماده واگذاری به افراد واجدالشرایط است که در این راستا بایستی افراد واجدالشرایط واگذاری زمین ودریافت تسهیلات  در بخش شیلات سریعا شناسایی شوند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ،عباس خدادادزاده فرماندارویژه این شهرستان ، در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان از جمله (جهادکشاورزی، شیلات، بانک کشاورزی،تعاون روستایی واداره تعاون ،کارورفاه اجتماعی) و مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حیات اقتصادی مردم شهرستان میناب برتوسعه بخش کشاورزی استوار است.
وی افزود: این بخش از اقتصاد پایدار باید با حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش خصوصی تقویت شود.
فرماندار میناب خاطرنشان کرد: با تقویت بخش کشاورزی خصوصا توسعه  شیلات میتوان به ایجاد تولید و اشتغال پایدار دست یافت.
وی درادامه با بيان اينكه يكي از اقدامات ماندگار دولت اعطاي تسهيلات جديد و ويژه براي اشتغال در بخش كشاورزي (خصوصا شیلات) است افزود: بایستی تلاش شود تا افراد واجد الشرایط  سریعا شناسایی وجهت  دریافت تسهیلات با بهره 7 درصد به بانک معرفی شوند.
وی درادامه، برگزاری این جلسه با حضور اعضای تعاونی هارا جهت بررسی وتوجیه بخش شیلات عنوان وافزود یکی از طرح هایی که در شهرستان میناب می توان از آن استفاده کرد طرح پرورش میگوست وافرادی که قبلا به آنها زمین واگذار شده وتوانمندی وکارایی لازم را نداشته اند ،زمین از آنها اخذ وبه تعاونی های توانمند وکارآمد واگذار می شود.
وي با اشاره به اينكه  شهرستان میناب با داشتن  بسترهاي مناسب و پيگيري هاي صورت گرفته  بایستی پیشتاز جذب اعتبارت از استان باشد، اظهارداشت: تمام مسئولان و دست اندركان تلاش مي كنند تا با بهره گيري از سياستها و برنامه هاي صحيح بسترهاي مناسب خصوصا در بحث وثیقه ملکی به این بخش کمک نمایند(.70 درصد تسهیلات را تعاون روستایی تضمین خواهد کرد).
در ادامه هریک از مدیران استانی درخصوص شرایط واگذاری زمین وپرداخت تسهیلات بصورت تخصصی مواردی را به عرض اعضای تعاونی ها رساندند.
در پایان بعداز تبادل نظر ،مقرر شد تعاونی های توانمند به اجرای این طرح بزرگ، تا 24 ساعت آینده آمادگی خود را اعلام نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.