فرماندارویژه میناب خبرداد:بهره برداری از بازارچه تعاون روستایی در دهه فجر

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارویژه میناب خبرداد:بهره برداری از بازارچه تعاون روستایی در دهه فجر
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 دی 1391

فرماندارویژه میناب خبرداد:بهره برداری از بازارچه تعاون روستایی در دهه فجر
فرماندار ویژه میناب از بهره برداری  بازارچه تعاون روستایی در دهه فجر سال جاری در شهرستان خبردادوافزود:   این بازارچه که در بلوار امام خمینی (ره)،نزدیکی  پارک ولایت ، واقع شده یک محیط مناسبی برای عرضه مستقیم کالا در شهرستان است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، عباس خدادادزاده در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان  که روز گذشته در دفتر فرمانداربرگزار شد  بر حمایت از مصرف كننده تاكید كرد و اظهار داشت: باید به دنبال قیمت واقعی باشیم و قیمت واقعی چیزی نیست جز قیمت تمام شده بعلاوه سود معقول كه با تورم متفاوت است..
وی افزود : تنظیم بازار و کنترل قیمتها مستلزم کار کارشناسی  ،عملکرد منطقی  و بازرسی های مستمر است.
خدادادزاده در ادامه برای متخلفان وگرانفروشان در بازار خط و نشان کشید وبه مسئولان تذکر داد کنترل وبازرسی ها باید به شکل کنترل بازار توسط مسئولین صورت گیرد  نه کنترل مسئولین توسط بازار.
رئیس کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان درادامه خواستارواردات گوشت از استان سیستان وبلوچستان برای توزیع در سطح شهرستان اشاره وافزود این اقدام برای پایین آوردن قیمت گوشت در شهرستان موثر خواهد بود.
وی در ادامه  از بهره برداری بازارچه تعاون روستایی در دهه فجر سال جاری خبردادوافزود این بازارچه که در بلوار امام خمینی (ره)،نزدیکی  پارک ولایت شهرمیناب واقع شده یک محیط مناسبی برای عرضه مستقیم کالا در شهرستان است.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان هم در این جلسه گفت : تعداد بازرسی های انجام شده در یک ماه گذشته 993 مورد،که 131 پرونده تشکیل ،174 تخلف کشف وبه تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
دبیركارگروه تنظیم بازارشهرستان  ارزش ریالی این تخلفات را 363 میلیون ریال عنوان وقیمت اقلام  ضروری ومصرفی را به ریز گزارش داد.
در ادامه جلسه هرکدام از اعضا ی جلسه به بیان نظرات وپیشنهادات خود پرداخته ومصوباتی به تصویب رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.