معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب تاکید کرد: مشکلات معلولین ورزشکار بایستی بصورت کارشناسی مرتفع شو

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب تاکید کرد: مشکلات معلولین ورزشکار بایستی بصورت کارشناسی مرتفع شو
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 24 دی 1391

معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب تاکید کرد: مشکلات معلولین ورزشکار بایستی بصورت کارشناسی مرتفع شود.
معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب درجمع ورزشکاران معلول شهرستان به مسئولین ادارات  تاکید کرد مشکلات این قشر بایستی بصورت کارشناسی مورد بررسی ،پیگیری ومرتفع شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده ،صبح دیروز با حضور در جمع تیم والیبال نشسته معلولین شهرستان گفت: خدا را شاکریم که توانسته ایم در کنار مسئولین ادارات از نزدیک شاهد مشکلات معلولین ورزشکار باشیم تابتوانیم با هم اندیشی این عزیزان باری از دوش این قهرمانان ملی شهرستان برداریم .
معاون استاندار وفرماندارویژه میناب در ادامه بیان داشت: ایجاد فضا و مکان مناسب برای بالندگی بیشتر این عزیزان یکی از وظایف اصلی تمام ارگانهای دولتی شهرستان میباشدکه باید بصورت کارشناسی تمام موارد دراین امر مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی در همین رابطه خاطر نشان کرد که مسئله کار رسیدگی به ورزش معلولین شهرستان باید در دستور کار جلسه شورای ورزش شهرستان قرار گیرد.و از رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خواست تا با نشست با اعضاء تا قبل از جلسه شورای ورزش نسبت به کارشناسی مشکلات پیش روی ورزش معلولین اقدام نمایندواعضاءشورا ی ورزش را موظف دانست تا نسبت به این مهم اهتمام ورزند.
نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد هم اکنون که   اسکلت بندی تیم والیبال نشسته استان از جوانان با استعداد این شهرستان میباشد ،افزود: این خود یکی از افتخارات هر مینابیست که همین امر نیز باعث شده که این عزیزان در تمام مسابقات رسمی کشور بعنوان نمایندگان استان معرفی شوند.پس وظیفه ما مسئولین  بخصوص اداره  بهزیستی ،بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره ورزش ،رسیدگی وحل مشکلات این قشر عزیز است.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان در ادامه گفت: ورزش معلولین شهرستان که از آذر ماه 90 استارتش زده شده توانسته طی این مدت یک سال کارنامه پرفروغی را از خود در سطح شهرستان ،استان وکشوربرجای بگذارد وجوانان با انگیزه ایی را از شهرستان میناب به تیم های ملی جانبازان ومعلولین معرفی نماید.
خادمی نسب در ادامه افزود  این امر ،نمایانگر استعداد،تلاش و پشت کار جوانان معلولیست که معلولیت را محدودیت ندانسته اند.وتا به اینجا پیش رفت نموده اند.که این امر وظیفه ما مسئولین امر را در بحث ورزش این عزیزان بیشتر نمود است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.