رئیس دادگستری میناب گفت:نیروی انتظامی ضامن برقراری حفظ امنیت درجامعه است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رئیس دادگستری میناب گفت:نیروی انتظامی ضامن برقراری حفظ امنیت درجامعه است
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 24 دی 1391

رئیس دادگستری میناب گفت:نیروی انتظامی ضامن برقراری حفظ امنیت درجامعه است
رئیس دادگستری شهرستان میناب گفت: وظیفه نیروی انتظامی علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با جرائم، برقراری حفظ امنیت درجامعه و آسایش مردم است.
 
به گزارش روابط عمومی دادگستری شهرستان میناب،، منوچهر خیرخواه روز شنبه درجمع فرماندهان نیروی انتظامی و روسای پاسگاه ها و کلانتری ها درشهرستان افزود: از نیروی انتظامی انتظار می رود در انجام فعالیت ها و اقداماتش بسیار هوشمندانه و با صمیمیت و دور از هرگونه خشونت برخورد نماید.

وی بیان داشت: همانگونه که حفظ اقدام اقتدار نیروی انتظامی بر عموم لازم است، حفظ حیثیت مردم نیز بر نیروی انتظامی واجب است.

رئیس دادگستری میناب ادامه داد: هدف از تشکیل نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی درچهارچوب این قانون است.

خیرخواه گفت: هرچند دستگاه های متولی باید در امر امنیت همکاری داشته باشند اما از دیگاه عموم وظیفه اصلی مجموعه قضائی و انتظامی، احقایق حق و ایجاد امنیت درجامعه است.

وی اظهارکرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به هم وابسته و لازم و ملزم یکدیگرند و لازم است برای تحقق هرچه بهتر اهدافمان رویکردی متعامل و متحد داشته باشیم،

این مسئول اظهارکرد: نیروی انتظامی باید در اجرای دستورات و احکام قضائی بسیار دقیق و با حوصله عمل نمائید تا ضمن جلوگیری از اطاله دادرسی، بلا تکلیفی ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی به هدف

اصلی مان که همان حفظ امنیت پایدار و جلوگیری از وقوع جرم و مجازات عادلانه مجرمان است، دست یابیم.

سرهنگ هادی دیده ورسرپرست فرماندهی نیروی انتظامی میناب نیز دراین آئین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات وعملکرد این نیرو گفت: از اولویت کاری نیروی انتظامی ایجاد امنیت، جلوگیری از قاچاق، کنترل سلاح و مهمات، مبارزه با ارازل و اوباش و ایجاد امنیت پایدار در شهرستان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.