راه‌اندازی دفتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد منطقه ویژه در میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

راه‌اندازی دفتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد منطقه ویژه در میناب
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 26 دی 1391

راه‌اندازی دفتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد منطقه ویژه در میناب
دفتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه با حضور معاون استانداروفرماندار ویژه شهرستان میناب و معاون اداری و مالی ستاد کانون‌های مساجد کشور در میناب افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: شهرستان میناب با وجود 250 هزار نفر جمعیت و دارا بودن ظرفیت‌ها و پتانسیل های خوب چه از لحاظ فرهنگی و هنری و با توجه به موقعیت خاص و جایگاه مطلوب آن لایق برخوردار بودن هر چه بیشتر از این امکانات و خدمات است و مجموعه فرمانداری میناب آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان میناب اعلام می‌دارد.
عبدالحسین آل محمد معاون ستاد کانون‌های مساجد کشور در آیین افتتاحیه این دفتر گفت: با وجود ظرفیت‌های موجود در شهرستان میناب به ویژه در حوزه دینی، فرهنگی و هنری باعث ایجاد دفتر در این شهرستان شد.
وی افزود: 27 هزار کانون فرهنگی هنری و پنج هزار کتابخانه مساجد در سراسر کشور زیر نظر ستاد عالی مشغول فعالیت هستند و در استان هرمزگان نیز چهار هزار و 470 کانون فعال وجود دارد و تا پایان دوره پنجم تعداد کانون‌ها از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد بود و شهرستان میناب نیز با عزم دست اندرکاران، حرکت جهشی خود را در این حوزه آغاز خواهد کرد.
این مسئول تصریح کرد: با وجود رسانه‌ها باید توسعه فرهنگی در روستاها به نحو چشمگیر افزایش یابد و شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها در شهرستان به نوع نگاه و پیگیری مردم و مسئولان بستگی دارد.
وی ضمن قدردانی از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بیان داشت: مسئولان شهرستان میناب نیز همکاری لازم را انجام دهند و توجه ویژه به این شهرستان داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.