فرماندارویژه میناب گفت: سفر کمیسیون برنامه و بودجه به میناب فرصت مناسبی برای توسعه منطقه است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارویژه میناب گفت: سفر کمیسیون برنامه و بودجه به میناب فرصت مناسبی برای توسعه منطقه است
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 28 دی 1391

فرماندارویژه میناب گفت: سفر کمیسیون برنامه و بودجه به میناب فرصت مناسبی برای توسعه منطقه است
معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: سفرکمیسیون برنامه ، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی  به شهرستان میناب فرصت مناسبی برای توسعه منطقه است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده شب گذشته درجمع اعضای کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی به بیان قابلیت ها وظرفیت های شهرستان میناب از جمله وجود سد استقلال بر روی رودخانه میناب با حجم ذخیره 250میلیون متر مکعب آب وتامین آب آشامیدنی مرکز استان،وجود سفره های زیرزمینی ووزمین های مستعد کشاورزی وپرورش میگو پرداخت .
فرماندارویزه میناب درادامه به خدمات دولت نهم ودهم در شهرستان میناب از جمله توسعه دانشگاهها،مراکز درمانی،فضاهای ورزشی و...اشاره وافزود:شهرستان میناب از نیروهای توانمند وانقلابی چه در قبل از انقلاب وچه در بعد از انقلاب برخوردار بوده وخدمات دولت را می ستایند که این امر نشان از عشق وارادت مردم به ولایت فقیه ونظام اسلامی است.
وی در ادامه ،سفر کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به میناب را فرصت مناسبی برای بررسی نحوه تامین منابع وظرفیت های بودجه ای برای توسعه منطقه خواندواظهار داشت:شهرستان میناب با مشکلاتی نظیر ،کمبود مراکز درمانی ، کمبود سرانه ورزشی و همچنین در این شهرستان با توجه به مراجعین از استانهای همجوار نیاز به احداث بیمارستان دوم میناب احساس می شود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که سفر به هرمزگان نخستین سفر استانی اعضا کمیسیون برنامه و بودجه است ، هدف از این سفر را لمس مشکلات مردم از نزدیک عنوان کرد و افزود:محرومیت منطقه هرمزگان زبانزد خاص و عام است. 
غلامرضا تاج گردون در ادامه گفت :آنچه از مشکلات که در حضور میدانی اعضا کمیسیون در شهرستان مشاهده می شود به همراه دیگر مشکلات که به واسطه نماینده مردم حوزه انتخابیه جمع آوری شده با جدیت برای رفع آن تلاش می شود.
وی گفت:حل برخی از مشکلات از منظر قانونگذاری، گروهی نیز با اصلاح قانون و دسته ای دیگر هم نیاز به همراهی دولت دارد.
نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد:تلاش می کنیم مردم منطقه نتیجه سفر اعضا کمیسیون را لمس کنند.
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز هدف از حضور اعضا کمیسیون بودجه در میناب را چاره اندیشی برای برون رفت از توسعه نیافتگی منطقه عنوان کرد و گفت:مسئولان باید از اوضاع مردم در مناطق دور دست آگاهی یابند.
سیدعبدالکریم هاشمی ابراز داشت:افزایش تعداد نمایندگان حوزه شرق از یک نماینده به دو نماینده از دیگر مباحثی است که نیاز به حضور و بازدید اعضا کمیسیون از منطقه داشت.
لازم به یادآوری است که طی بازدید جمعی از نمایندگان مجلس و اعضا کمیسیون بودجه از تنها بیمارستان شهرستان میناب وضعیت این بیمارستان را به لحاظ امکانات، تجهیزات و فضای متناسب با حجم بیمار بد و نابسامان توصیف کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.