معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد:همزمان با دهه فجر 56 پروژه درمیناب افتتاح می شود

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد:همزمان با دهه فجر 56 پروژه درمیناب افتتاح می شود
نویسنده : admin تاریخ : جمعه 13 بهمن 1391

معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد:همزمان با دهه فجر 56 پروژه درمیناب  افتتاح می شود
معاون استانداروفرماندارویژه میناب از افتتاح وبهره برداری از 56 پروژه طی ایام دهه فجر درشهرستان میناب خبرداد وگفت : برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 350میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تبریک سی چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه ریزی های ستاد در جهت برگزاری مراسم دهه مبارک فجر این شهرستان، این دهه را تجلی برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان و یاد آور نقش آفرینی ایمان و عقیده، در میدان مبارزات رهایی بخش بزرگ مرد تاریخ جهان اسلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دانست و بر اهمیت برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسمات تاکید کرد.
فرماندارویژه میناب اظهارداشت: این طرح ها شامل ، افتتاح       552 واحد مسکن مهر،عملیات آبخیزداری، طرح های هادی روستایی، افتتاح 3  راه روستایی، سیستم های آبیاری تحت فشار، افتتاح 6 دبستان با28 کلاس درس،افتتاح خانه عالم ،افتتاح درمانگاه و... می باشد.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب برای توسعه این شهرستان، تصریح کرد: ایجاد سه واحد دانشگاهی، توسعه فضاهای آموزشی شهری و روستایی،ایجاد فضاهای ورزشی، ایجاد خانه های بهداشت و مراکز درمانی و ... از جمله این دستاوردهاست.
خدادادزاده همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت تمام ادارات و دستگاه های شهرستان در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر گفت: با گرامیداشت دهه فجر می توانیم ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ و در جامعه تداوم ببخشیم و حضور بیشتر آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر عزت و اقتدار انقلاب را بار دیگری به رخ جهانیان می کشاند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.