نخستین جشنواره ملی سرود رضوی در میناب پایان یافت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نخستین جشنواره ملی سرود رضوی در میناب پایان یافت
نویسنده : admin تاریخ : جمعه 13 بهمن 1391

نخستین جشنواره ملی سرود رضوی در میناب پایان یافت
نخستین جشنواره ملی سرود رضوی روستاهای کشور با معرفی گروه‌های برگزیده در روستای کردر میناب به کار خود پایان داد.
به گزارشروابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی سرود رضوی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم روستای کردر در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی، نقش مردم این روستا در میزبانی و اجرایی شدن جشنواره ملی سرود رضوی را بی نظیر دانست و گفت: از زمان قطعی شدن محل برگزاری جشنواره مردم این روستا علی‌رغم همه کمبودها در کوتاه‌ترین فرصت با همت و تلاش و ایثارگرانه زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کردند.
عباس خدادادزاده همچنین با اشاره به شکل‌گیری نخستین جشنواره سرود رضوی در کشور اظهار داشت: مردم و جوانان روستای کردر از پنج سال گذشته با اجرای جشنواره آسمان هشتم در دهه کرامت هر سال موفق شدند امتیاز جشنواره را کسب کنند.
نماینده عالی دولت درشهرستان، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: فصل مشترک دهه فجر و هفته وحدت با جشنواره سرود رضوی نورانیت خاص و ویژه ای در میناب ایجاد کرده است.
خدادادزاده در ادامه با برشمردن توانمندی‌های نظام اسلامی در طول پیروزی انقلاب، گفت: کشور ایران با همه فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌ها به اعتراف دشمنان توانسته توانمندی‌های فراوانی را در بخش‌های مختلف به دست آورد.
وی بیان داشت: موفقیت در عرصه‌های علمی، فیزیک هسته‌ای، اعتبار بین المللی تنها بخشی از توفیقات ایران اسلامی است که در سایه ولایت و رهبری و با همراهی ملت غیور محقق شده است.
این مسئول با بیان این مطلب که برخی اظهار نظرها در خصوص خدمات انجام شده در کشور غیرمنصفانه و نوعی ظلم به خدمتگزاران نظام است ،افزود: ایران اسلامی با وجود همه مشکلات مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت طی کرده است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان نیز نقش مردم روستای کردر رضوی را در برپایی جشنواره ملی سرود رضوی بسیار مؤثر خواند و ابراز داشت: تلاش‌های مردم این روستا در این زمینه بیانگر عشق و ارادت مردم آن با ساحت مقدس امام هشتم است.
حجت الاسلام احمد پهلوانی افزود: وحدت مردم کردر و مسئولان استانی، شهرستانی و محلی در جشنواره سرود رضوی بی نظیر و مثال زدنی است.
در پایان براساس رای هیئت داوران گروه های سرود آسمان هشتم از روستای کردر هرمزگان، ثامن‌الحجج از روستای حسین آباد اصفهان و آوای آفاق از روستای جلال آباد اصفهان در رده سنی زیر 15 سال به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در این بخش محمدرضا ذاکری از گروه آسمان هشتم به عنوان تکخوان برتر و سید یحیی موسوی از گروه ثامن‌الحجج اصفهان به عنوان آهنگساز برتر تجلیل شدند.
هئیت داوران در این بخش هیچ مربی را شایسته کسب مقام سوم ندانست.
در رده سنی جوانان و بالای 15 سال نیز گروه سرود مکتب‌العباس از کوهپایه کرمان حائز رتبه نخست، گروه محبان ارضا از کردر رضوی موفق به کسب رتبه دوم و گروه سرود حضرت علی اکبر(ع) از سر آسیاب کرمان نیز مقام سوم را از آن خود کرد.
در این بخش مسعود نکویی از کرمان به عنوان آهنگساز برتر و علی دیر وندی از گروه مصباح الهدی روستای شبیشه خوزستان به عنوان مربی برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
نخستین جشنواره ملی سرود رضوی روستاهای کشور از 10 بهمن ماه و با شرکت 12 گروه از هفت استان کشور در روستای کردر رضوی برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.