معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: پشتوانه مردمی از نظام، انقلاب اسلامی را متفاوت کرد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: پشتوانه مردمی از نظام، انقلاب اسلامی را متفاوت کرد
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: پشتوانه مردمی از نظام، انقلاب اسلامی را متفاوت کرد
معاون استانداروفرماندار ویژه میناب گفت: پشتوانه مردمی از نظام و دولت اسلامی در سایه رهبری، نظام و انقلاب ما را نسبت به دیگر نظام‌ها متفاوت کرده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،عباس خدادادزاده  در این آئین که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های اداره تبلیغات اسلامی میناب برگزار شد با بیان این مطلب که به پیش بینی پیامبر اسلام (ص) مشیت الهی بر این قرار گرفته بود که قوم سلمان فارسی مروج اسلام و از نظر علمی پیشتاز خواهند بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران متصل به ذات لایزال الهی است.
وی در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و نیز تعیین دولت موقت، اظهار داشت: پشتوانه مردمی از نظام و دولت اسلامی در سایه رهبری، نظام و انقلاب ما را نسبت به دیگر نظام‌ها متفاوت کرده است.
معاون استاندار هرمزگان از دهه فجر به عنوان عید استقرار نظام دینی در کشور نام برد و با اشاره به 14 بهمن روز جوانان و خود باوری گفت: "ما می‌توانیم در ایران اسلامی" دارای یک عقبه اعتقادی است و ملت ما با همین اصل به خودباوری رسید در حالی که بسیاری از کشورهای منطقه هنوز خودباوری نرسیده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکنجه‌های ساواک در نظام طاغوتی اشاره کرد و افزود: در آن زمان مسایلی برای مبارزان انقلابی پیش آمد که تصور آن هم برای انسان غیر ممکن است ولی بعد از پیروزی انقلاب با همان افراد با رأفت اسلامی و عدالت برخورد شد چرا که عدالت و رأفت اسلامی خصوصیت اصلی دین اسلام است.
خدادادزاده همچنین با پر اهمیت خواندن نقش جوانان در طول تاریخ انقلاب و نهضت‌های قبل از انقلاب، گفت: نقش جوانان در شکل‌گیری انقلاب و استمرار و شکوفایی و صدور انقلاب نقشی ممتاز و بی‌بدیل است.
فرماندار ویژه میناب در ادامه افزود: در مبارزات و نبردهای خیابانی، تسخیر پادگان‌ها و لانه جاسوسی، حضور در جنگ تحمیلی و نبرد با دشمن و همراهی با انقلاب جوانان دارای جایگاهی رفیع هستند.
این مسئول به تاثیرگذاری انقلاب بر نیروی جوان اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اکسیر اعتماد به نفس را در ذات جوانان دمید و دوران تحقیر و خود کم بینی را در آنان پایان داد.
فرماندار ویژه میناب با برشمردن برخی پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های گوناگون، بیان کرد: اکنون در بخش‌هایی نظیر سلول‌های بنیادین، جنبش نرم افزاری، فناوری، هوا فضا و میادین عملی، فرهنگی و ورزشی جوانان ایرانی سرآمد هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب نیز در این مراسم نقش جوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی را ارزشمند دانست و گفت: کارنامه جوانان ایران در انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی سبز و سرشار از موفقیت است.
حجت‌الاسلام محمد بنی خزایی افزود: فرماندهی جوانان در جنگ تحمیلی توان این قشر را به جهانیان اثبات کرد.
در این آئین که به همت اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد از 12 نفر از جوانان نخبه و فعال در عرصه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و آموزشی تجلیل به عمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.