معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: نمازیاوران والاترین افراد دردرگاه خداهستند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: نمازیاوران والاترین افراد دردرگاه خداهستند.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: نمازیاوران والاترین افراد دردرگاه خداهستند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در همایش نماز یاوران گفت: نمازیاوران والاترین افراد در درگاه خدا و  افرادی توانمند در امور فرهنگی،مذهبی و اجتماعی‌اند و بیشترین دغدغه و فکر آنها اقامه نماز است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،عباس خداداد زاده  صبح امروزدر این همایش پیرامون احیاء فرهنگ نماز گفت: خداوند در همه ادیان آسمانی در خصوص نماز که یکی از دستورات اصلی به پیامبران بوده را سفارش فراوانی کرده است.
خدادادزاده نماز را یاد خدا و ذکر خدا دانست و در سفارش اکید امام صادق(ع) در وصیت خود که می فرماید به شفاعت ما نمی رسد کسی که نماز را سبک بشمارد گفت: قطعاَ برترین نوع عبادت و ابراز تسلیم در محضر خداوند و بهترین مجالس، جلساتی است که در مورد نماز و بهترین ذکر حال  و حالت و مسیر تربیت و دعوت به خیر و نیکی نماز است.
 وی افزود: افراد نماز یاور باید بتوانند تعداد زیادی را در این طرح ثبت‌نام‏،  و بهترین راه کاهش هزینه‌های پیشگیری ترویج فرهنگ نماز است.
وی از ویژگی های نماز را دور کردن انسان از فحشا و منکرات دانست و گفت:  انسان براى پیمودن را صحیح تكامل و سعادت باید از یك‏سو، رابطه خود را با خدا و از سوى دیگر، با خلق خدا تقویت نماید و بهترین راه تقویت رابطه با خدا، نماز است.
در ادامه حجت‌الاسلام اسدی مسئول طرح نمازیاوران ستاد اقامه نماز کشور فرهنگسازی را وظیفه همگانی دانست و گفت: تاکنون در طرح نماز یاوران سی هزار نماز یاور در سطح کشور شرکت و بسیاری از زیر ساخت‌های این طرح انجام شده است.
اسدی فرهنگ‌سازی نماز در بطن جامعه را برگزاری چنین همایش‌ها دانست و اذعان داشت: این فرهنگ‌سازی باید از خود مردم شروع و حتی بازفرهنگ‌سازی نماز ظهر عاشورا و تاسوعا هم در جامعه نهادینه شود.
مسئول طرح یاوران نماز علل بی‌نمازی برخی از افراد را نادرست خواندن نماز دانست و افزود: اگر نماز با توجه و صحیح خوانده نشود اطلاعات ما همچنان نسبت به نماز کمرنگ و مشکلات ما در زندگی روزمره زیاد خواهد شد.
  
حجت‌الاسلام علی فروزان‌نژاد رییس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه ما باید روز به روز آگاه‌تر و بصیرتر باشیم گفت: با شناسایی نقشه‌های پیچیدگی‌های را بهتر بفهمیم و آن را  احساس کنیم.
فروزان‌نژاد افزود: اندیشه‌های امام و رهروان باعث شد حرف مردم یکی باشد و تفرقه ایجاد نشود و نقشه تفرقه افکنی نقش بر آب شد.
این مقام مسئول با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین بهار آزادی و فتنه‌گری شیطان صفتان گفت: باید خط و جهت خود را از رهبری جدا نکنیم که میزان نماز و رهبری است و مسجد مرکز جوشش انقلاب و نماز مردم را به حرکت درآورد.
وی ادامه داد: همه مساجد به یک شبکه فعال تبدیل  شوند که در روستاها بتوانیم شبکه مسجد را فعال کنیم و قوی‌ترین شبکه شکل  و نماز جماعات ما پر رنگ‌تر شود.
رییس ستاد اقامه نماز بندرعباس با تأکید بر خواندن به موقع نماز در ادارات و مدارس گفت: نماز باید در مدارس،ادارات و مساجد بدرخشد و روشنی و روشنی بخش روح و روان انسانها باشد.
همایش نماز یاوران با حضور بیش از 160 یاور نماز از سوی ستاد اقامه نماز و تبلیغات اسلامی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.