معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد: راه‌اندازی نخستین سایت آموزشی پاراموتور در میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد: راه‌اندازی نخستین سایت آموزشی پاراموتور در میناب
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391

معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد: راه‌اندازی نخستین سایت آموزشی پاراموتور در میناب
معاون استانداروفرماندارویژه میناب از راه اندازی نخستین سایت آموزشی پاراموتور ورزش‌های هوایی در روستای «نوبند» میناب خبرداد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده فرماندارویژه میناب،در آیین راه اندازی این مرکز آموزشی گفت:بایستی برنامه‌ریزی در زمینه ورزش‌های هوایی و ترویج آن در منطقه ، دقیق و به صورت کارشناسی شده باشد،
وی درادامه تصریح کرد: فرماندار ویژه شهرستان، تمام سعی و تلاش خود را برای پیشرفت این ورزش مفرح در این شهرستان به کار خواهد گرفت.
عباس خدادادزاده از پیگیری برای فعال شدن ورزش پاراموتور در طول سال و تمام فصول خبر داد و همچنین بر جذب علاقه‌مندان به این حرفه ورزشی در میناب تأکید کرد و افزود: فرماندار ویژه نسبت به حمایت و جذب سرمایه‌گذاران در این بخش تلاش می‌کند.
رئیس انجمن ورزش‌های هوایی کشور  نیزدر این آیین ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این راستا با بیان اینکه راه‌اندازی این سایت برای نخستین‌بار در جنوب کشور محقق می‌شود، اظهار داشت: این مرکز می‌تواند موجبات رشد و شکوفایی ورزش‌های هوایی را فراهم کند.
سردار احمد سلیم‌آبادی با تشریح «فضای ایده‌آل» این مرکز در میناب خاطرنشان کرد: محیط آرام و زیبای این مرکز در پیشبرد اهداف انجمن ورزش‌های هوایی مؤثر است.
وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به فضای مطلوب، مناسب و زیبای سایت پاراموتور در میناب در آینده نیز در رشته‌های پروازی کایت‌های موتوردار و وسایل پرنده و حتی آموزش و پرواز با هواپیماهای کوچک آموزشی در این منطقه از جنوب کشور راه‌اندازی شود و حتی زمینه برگزاری مسابقات بین‌المللی در این رشته در میناب فراهم شود.
سلیم‌آبادی خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی کارشناسی شده و اصولی می‌توان پروژه‌های ورزشی را به صورت طرح‌های ملی در کشور نهادینه  کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان میناب راه‌اندازی مرکز آموزش پاراموتور را گامی مهم در جهت رونق‌بخشی ورزش‌های هوایی عنوان کرد و ابراز داشت: در شهرستان میناب استعدادهای ورزشی گوناگونی وجود دارد.
مظفر مهری‌خادمی‌نسب با اشاره به توان ورزشی موجود در میناب گفت: حجم بالایی از ورزشکاران موفق استان متعلق به میناب هستند.
در این مراسم که با حضور رئیس انجمن ورزش‌های هوایی کشور، مسئول کمیته ورزش‌های هوایی هرمزگان، فرماندار ویژه میناب و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی میناب برگزار شد از سوی کمیته ورزش‌های هوایی هرمزگان، محمد خرمی به عنوان مدیر و راه‌انداز ورزش‌های هوایی در شهرستان میناب انتخاب و معرفی شد.
 شایان ذکر است روستای نوبند جزو بخش مرکزی میناب است که در شش کیلومتری مرکز شهرستان میناب قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.