معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: کارگاه آموزش سلامت اداری در میناب برگزار شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: کارگاه آموزش سلامت اداری در میناب برگزار شد
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: کارگاه آموزش سلامت اداری در میناب برگزار شد
معاون استانداروفرماندارویژه میناب  از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساداداری  با حضور مدیر کل بازرسی هرمزگان درمیناب خبرداد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده در این آئین که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها در سالن همایش‌های دانشکده فنی آیت الله خامنه‌ای میناب برگزار شد هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی با شورای دستگاه‌های نظارتی عنوان کرد و با تشریح اهمیت سلامت اداری، اظهار داشت: مدیران موظف هستند برای ارتقا سطح خدمتگزاری شرافتمندانه با رعایت حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع تلاش کنند.
عباس خدادادزاده سلامت اداری و فساد اداری را دو مقوله مهم و حساس دانست و با بیان اهمیت آن اضافه کرد: توجه به سلامت اداری و پیشگیری از فساد اداری دارای گستره فراگیر است و همه کارکنان ادارات را تحت پوشش قرار می‌دهد.
وی در ادامه با ذکر این مطلب که دین مبین اسلام حقوق آحاد مردم را در حوزه‌های مختلف تبیین و مشخص کرده اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز در قانون اساسی، فرامین رهبر معظم انقلاب و قوانین عام و عمومی وظایف و مسئولیت‌های کارکنان و دیگر افراد جامعه مشخص است.
مدیر کل بازرسی هرمزگان در این همایش با تشریح ماده 221 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران به معرفی شورای دستگاه‌های نظارتی پرداخت و گفت: این تشکل در هر استان از نمایندگان سه قوه تشکیل شده است.
عباس مومن‌آبادی با بیان این که شش سال متوالی بر روی این قانون کار کارشناسی صورت گرفته، افزود: در شورای دستگاه های نظارتی سه هدف تذکر، هشدار و توجیه مسئولان در حوزه‌های مختلف، پیشگیری از وقوع جرم و برخورد بدون ملاحظه با متخلفان و مجرمان دنبال می‌شود.
وی کارگاه آموزش سلامت اداری میناب را بیست و پنجمین نشست در استان مطرح کرد و با اعلام این خبر که تا پایان سال در همه شهرستان‌های استان کارگاه سلامت اداری برگزار می‌شود به تعریف فساد از منظر قانون پرداخت و گفت: شفاف سازی حوزه کاری توسط هر فرد و مسئول در ادارات از مهم‌ترین مباحثی است که موجب جلوگیری از فساد می‌شود.
مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه به ارتقا فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه اشاره کرد و افزود: مدیران و مسئولان در میناب باید تلاش کنند تا ظرفیت‌های ویژه‌ای از امکانات به این شهرستان اختصاص یابد.
وی اضافه کرد: شهرستان میناب از جایگاه بالایی برخوردار است و در بحث خدمت رسانی به مردم نیز باید ارتقا پیدا کند.
رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی هرمزگان ضمن تاکید بر پیگیری شفاف سازی و ارتقا سلامت اداری در میناب، ابراز داشت: این پیگیری باید توسط مجموعه فرمانداری صورت گیرد.
مومن آبادی اضافه کرد: سه دستگاه ممتاز و موفق به همراه مدیرانی که در زمینه شفاف سازی و ارتقا سلامت اداری بیشترین عملکرد را داشته باشند از سوی شورای نظارتی استان مورد تشویق قرار می‌گیرند.
مدیر کل بازرسی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود پاسخ قانع کننده به مردم با روش صحیح را وظیفه آحاد مسئولان عنوان کرد و افزود: مسئولان و مدیران دستگاه باید ضمن نظارت بر زیر مجموعه‌ها زمینه افزایش سطح رضایتمندی مردم از نظام را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: اراده قوه قضائیه،سازمان بازرسی و دیگر مراجع نظارتی برای مبارزه با فساد و تخلف در کشور مصمم و جدی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.