هشدارمعاون استانداروفرماندارویژه میناب به قاچاقچیان:بطور جدی فضای ناامنی برای شما ایجاد خواهیم کرد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

هشدارمعاون استانداروفرماندارویژه میناب به قاچاقچیان:بطور جدی فضای ناامنی برای شما ایجاد خواهیم کرد.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391

هشدارمعاون استانداروفرماندارویژه میناب به قاچاقچیان:بطور جدی فضای ناامنی برای شما ایجاد خواهیم کرد.
معاون استانداروفرماندارویژه میناب برای جلوگیری از پدیده قاچاق سوخت هشدارداد: بطورجدی فضای ناامنی برای قاچاقچیان ایجادخواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده ظهردیروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالاوارز شهرستان که با حضور اعضا تشکیل شد افزود:از زمان تغييرات حاصله در نرخ ارز و دلار مشكلات مبتلابه قاچاق كالا افزايش پيدا كرده و گرايش افراد  به سمت اين پديده شوم بيشتر وباعث اختلاف طبقاتی بین مردم  شده است.
رئيس كمسيون مبارزه با قاچاق كالا وارز شهرستان  درادامه از پديده شوم قاچاق كالا بعنوان يك معظل بزرگ اقتصادي يادكردوافزود :
اين پديده بعنوان يك عارضه اقتصادي عوارض وتبعادت متعدد دربخشهاي اقتصادي ،سياسي ،فرهنگي وغيره دارد.
وی درادامه از تیم بازرسی کمیسیون قاچاق کالا و ارز که سه شنبه هر هفته به دستور وی وبا هدف بازدید میدانی از محل دپوقاچاقچیان سوخت در سطح شهرستان درصنوف مختلف انجام می گیرد خواست نسبت به شناسایی وبرخورد جدی وقانونی با قاچاقچیان،اقدام وفضای ناامنی برای آنها ایجاد کنند.
وی درادامه یادآورشداگر همه براساس وظایفی که به عهده شان گذاشته شده به درستی عمل کنند جایی برای سوء استفاده دیگران نخواهد ماند.
وی درادامه از وضعیت فعلی جایگاههای عرضه سوخت ابراز نارضایتی کرد وافزود برای مبارزه با این پدیده شوم ابتداهمه باید سیستم تحت نظر خود را  کنترل کنند.وتاکید کرددراین راه شرکت نفت ونیروی انتظامی بایستی بطور جدی جایگاههای عرضه سوخت را کنترل واجازه ندهند هیچ خودرویی با باک اضافه آنجا تردد کند وکارت های اضافه آنها توقیف وبا آنها برخورد قانونی صورت گیرد.
وی درادامه از بخشداران خواست ترتیبی اتخاذ نموده تا دهیاران وشوراهای اسلامی روستاها با نیروی انتظامی درخصوص مبارزه با پدیده قاچاق سوخت همکاری وهماهنگی لازم را انجام دهند.
خدادادزاده در ادامه، با اشاره به ضرورت جلوگیری از قاچاق دام زنده گفت: پست‌های ایست و بازرسی مبادی ورودی، می‌بایست در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از پیش تقویت شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه کلیه اعضابه بیان مشکلات،نظرات ،انتقادات وپیشنهادات خود پرداخته ،وگزارشی از آخرین اقدامات خود در این حوزه، ارائه کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.