معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: تمام مردم قدردان ایثارگری خانواده های شهداوایثارگران هستند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: تمام مردم قدردان ایثارگری خانواده های شهداوایثارگران هستند
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: تمام مردم قدردان ایثارگری خانواده های شهداوایثارگران هستند.
معاون استانداروفرماندارویژه میناب درنشست مشورتی ایثارگران گفت: تمام مردم قدردان ایثارگری های خانواده های شهداوایثارگران هستند.
به گزارش روابط عمومی فرماندارویژه میناب،عباس خدادادزاده درنشست مشورتی با ایثارگران که با حضور سرداردانشمند مشاوراستانداردرامورایثارگران ،دستگزین مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان واعضای شورای مشورتی ظهر امروز دردفتر فرمانداربرگزار شدافزود:قبل از هرسخنی جادارد یادوخاطره شهداوامام شهدا راگرامی بداریم وبه روان پاک شهدا درود بفرستیم.
وی در این جلسه با اشاره به خدمت رسانی بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: خدمت به شهدا وایثارگران وظیفه وبرهمگان واجب است همانطور که سلام کردن یک مستحب سفارش شده است رفتن به جبهه جنگ ودفاع از حق نیز همین تعبیر رادارد اما همه می دانیم که جواب سلام دادن یک فریضه واجب است پس یقینا خدمت به خانواده های شهدا نیز که از حق خود گذشتند برهمه ما واجب است وبایستی در این زمینه از ظرفیت‌های ادارات و سازمان‌ها از طریق تعامل و اطلاع رسانی استفاده شود.
وی درادامه یادآورشد همه مردم قدردان زحمات وایثارگری های خانواده های معظم شهدا وایثارگران هستند واگر عده ای هم وجود داشته باشند که قدردان نباشند مطمئنا یا مغرضند یا نیاز به یادآوری وتوجیه دارند.
وی در ادامه تاکید کرد سرکشی از خانواده های معظم شهداوایثارگران یکی از برنامه های مستمر ماوتمام مدیران شهرستانی ماست.که دراین امر بایستی نقش ایثارگران در همه ابعاد مانند علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ، مورد توجه قرار گرفته و در هر گروه افراد شناسایی شوند تا منشأ کاری و تأثیرگذاری هرچه بیشتر در تعالی و پیشرفت شهرستان شوند.
درادامه سردار دانشمند،خدمت به جامعه ایثارگری را یک وظیفه الهی دانست وافزود این نشست ها یک فرصت برای ادای دین وپیگیری های لازم جهت رفع مسائل ومشکلات خانواده های شهدا وایثارگران است.
مشاوراستانداردرامورایثارگران ،موضوع ایثارگران را دراولویت برنامه های تمام دستگاهها خواند وافزودبحمدالله برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری در کلیه دستگاهها مشاورین ایثارگران بطور مستمر مستقر هستندومشکلات مربوط به آنها را پیگیری می کنند.
درادامه دستگزین ، فرماندارشهرستان را بازوی توانمند برای پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگری خواند وطبق فرمایش مولا علی (ع)که فرمودند هیچ پشتوانه ای مثل مشورت نیست افزود  با تعامل ،همکاری ومشورت می توان بسیاری از مشکلات را حل نمود.
مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان درادامه، به تشکیل بنیادشهید وامورایثارگران در تاریخ 22 اسفند 58 ،به دستور حضرت امام (ره) اشاره وافزود این تنها نهادی است که ماهیت ابتکاری دارد ودر هیچ کجای دنیا وجود ندارد اما درانقلاب ما استمرار داشته ودارد.
درپایان مقررشد کوچه های شهر به نام شهدا نامگذاری شود تا همیشه درنام ها وخاطره ها بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.