معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: سفرهای نوروزی فرصتی مناسب، برای برملا کردن مهمان‎نوازی مردم م

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: سفرهای نوروزی فرصتی مناسب، برای برملا کردن مهمان‎نوازی مردم م
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت: سفرهای نوروزی فرصتی مناسب، برای برملا کردن مهماننوازی مردم میناب
معاون استانداروفرماندارویژه میناب، سفرهای نوروزی را فرصتی مناسب، برای برملا کردن مهماننوازی مردم شهرستان میناب خواند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده روز گذشته درجمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی که درمحل فرمانداری برگزار شد افزود: اگر کلیه دستگاهها در انجام برنامهها ،نقش خود را به خوبی ایفا کنند می توانند از حداقل امکانات موجود خود ، حداکثر بهره را برای استقبال ومهمان نوازی از مسافران نوروزی  ببرند چراکه کلیه امکانات موجود متعلق به همین مردم است.
وی با بیان اینکه سفرهای نوروزی یک فرصت و ظرفیت است تا مهماننوازی مردم میناب را برملا کنیم، اظهار کرد: هر فرد یا ارگانی ظرفیتی دارد و باید همه این ابزار و پتانسیلها را در جهت خدمت به مردم ، استخدام کرده و به کار گیریم،
وی با بیان اینکه تعامل رمز موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب در جهت رضای خدا و خدمت به خلق خداست، تصریح کرد: در جاهایی که  کلیه دستگاهها خصوصا نیروی انتظامی حضوری پررنگ داشته باشند، مردم احساس امنیت کرده و این حضور فیزیکی 24 ساعته اثر مثبت از نظر روانی به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: از ظرفیت  پار که،مهمانسراها، مراکز آموزشی و خوابگاههای این مراکز جهت پذیرش مهمانان نوروزی استفاده شود.
فرماندار ویژه میناب  با تاكيد بر انتخاب محل هاي مناسب جهت اسكان و رفع نواقص  احتمالي محل هاي اسكان،خط كشي و ترميم و مرمت جاده هاي سطح روستا و شهرها ،جمع آوري زباله توسط دهياري ها و شهرداري ها از بخشداران خواست تا با هماهنگي نظارت وكنترل  بهتري در مدت زمان  تعطيلات نوروزي داشته باشند .
 رئيس ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان در پايان آمادگي دستگاه امنيتي ،راهنمايي و رانندگي و پليس راه، حضور فعال پايگاه هاي  امداد جاده اي هلال احمر،نظارت بر بازار،تامين نقدينگي عابر بانك ها را از دستگاه عضو ستاد خواستار شد.
وي تاکيد کرد: همه دستگاههاي خدمات رسان از جمله مراکز درماني، بانکها، هلال احمر، شهرداري و ساير ادارات آمادگي لازم در ايام تعطيلات نوروز داشته باشند و به بازاريان و اصناف توصيه کرد در اين ايام رعايت حال اقشار مختلف مردم بويژه مهمانان نوروزي را به نحو مناسبي محور کارهاي خود قرار دهند.
در پایان مقرر شد ایستگاههای سلامت  برای خوشامدگویی وراهنمایی مسافران نوروزی در ورودی وچند نقطه از شهر مستقر شده وبه مهمانان خدماتی ارائه دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.