معاون استانداروفرماندارویژه میناب تاکید کرد :کلیه مدیران در بحث انتخابات، از وابستگی های سیاسی دوری

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب تاکید کرد :کلیه مدیران در بحث انتخابات، از وابستگی های سیاسی دوری
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391

معاون استانداروفرماندارویژه میناب تاکید کرد :کلیه مدیران در بحث انتخابات، از وابستگی های سیاسی دوری کنند .
معاون استانداروفرماندارویژه میناب درجلسه شورای اداری به مدیران تاکید کرد دربحث انتخابات از وابستگی به جریان های خاص سیاسی دوری کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده ظهر امروز درآخرین جلسه شورای اداری شهرستان  ،ضمن تبریک فرارسیدن سال نوگفت: خدمتگزاری برای مردم یک توفیق الهی است و مسوولان باید قدر این توفیق را بدانند و از فرصتی که به عنوان مسوول به آنها داده شده در راستای جلب رضایت خدا و مردم استفاده کنند.
وی با اشاره به ویژگی های نوروزاز دیدگاه ائمه معصومین (س)گفت : شعار ی که می گویند هرروزتان نوروز باد برگرفته از حدیثی از امیرالمومنین علی (ع)است وهمچنین به  حدیثی از امام صادق (ع)  که فرمودند نوروز روزی است که درآن روز پیامبر (ص) برای حضرت علی (ع) در غدیرخم از مردم بیعت گرفتند،ومردم نیز با ایشان بیعت کردند، اشاره نمود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سال جدید بر آمادگی همه دستگاه ها به ویژه ادارات خدمات رسان در تعطیلات نوروز تاکید کرد. وافزود کلیه دستگاهها بایستی با تمام توان وامکانات خود در خدمت مردم باشند.وتوصیه هایی را به اعضای کمیته های ستاد تسهیلات نوروزی نمود.
فرماندار ویژه میناب ، انتخابات سال آینده را به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور بیان کرد و افزود: همه مدیران باید اولا زمینه حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای فراهم کنند و ثانیا با رصد کردن وقایع انتخاباتی به برگزاری انتخاباتی سالم و در شان نظام کمک کرده واز وابستگی های سیاسی دوری کنند و تمام امکانات از جمله نیروها،تجهیزات وملزومات اداری خود را در خدمت انتخابات قرار دهند.  
خدادادزاده همچنین خواستار حضور مستمر مدیران  ومعاونان ایشان درکلیه ایام تعطیلات نوروزی شد تا به واسطه حضور آنان به مردم خدمت رسانی بهینه انجام شود.
درپایان روسای کمیته های ستادتسهیلات نوروزی گزارشی درخصوص آماده باش کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی ارائه دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.