معاون استانداروفرماندارویژه میناب از ستاد اسکان مهمانان نوروزی بازدیدکرد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب از ستاد اسکان مهمانان نوروزی بازدیدکرد.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392


       معاون استانداروفرماندارویژه میناب از ستاد اسکان مهمانان نوروزی بازدیدکرد.

    معاون استانداروفرماندارویژه میناب همزمان با آغاز سال نو از ستاد اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان میناب بازدید کرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداری ویژه میناب :  عباس خدادادزاده به همراه تعدادی  از مديران  شهرستان  از ستاد اسکان مهمانان نوروزی  بازديد به عمل آورد و از نزديك در جريان روند چگونگی خدمات رسانی به مهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی ضمن تبریک سال جدید خدمت تمامی اعضای ستاد اسکان ، سال 1392 به عنوان سال « حماسه سياسي و حماسه اقتصادي» توسط مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را نشان دهنده اشراف و تسلط كم نظير معظم له نسبت به وقايع روز كشور و نظام بين الملل دانسته و خاطرنشان ساخت : مقام معظم رهبري با ناگذاري سال جديد تحت اين عنوان ‘ نقشه راه در سال پيش رو را به روشني ارائه نموده اند .

و ی درادامه افزود: هم اكنون فردفرد مسئولين و مردم وظيفه دارند در راه تحقق منويات ايشان تمامي تلاش خود را به كار گيرند تا انشاءلله در سال جديد هم شاهد انتخاباتي سالم و پرشور وبا حضور حداکثری  توسط ملت فهيم بوده و هم گامهاي اساسي در راه تحقق توسعه و رونق اقتصادي برداريم و براي رسيدن به اين افق متعالي بايد از همين امروز با جديت تمام به پيگيري امور بپردازيم.

 در ادامه، روسای  کمیته  های اسکان در خصوص چگونگی خدمات رسانی گزارشی بیان نمودند .

شایان ذکر است امسال در سطح شهرستان میناب با برنامه ریزی مدون در سه نقطه ورودی شهرستان 1.ایستگاه سلامت در روستای پشته گوربند( با حضور دهیاریهای بخش مرکزی ،شبکه بهداشت و درمان ،پلیس راهور ،اداره راه و شهرسازی ، اورزانس و هلال احمر شهرستان و...) 2-ایستگاه استقبال در ورودی شهر و جنب میدان تره بار (با مشارکت هلال احمر، آموزش و پرورش ،نیروی انتظامی ، اورژانس ،اداره میراث فرهنگی وگردشگری، شهرداری ، اداره صنعت و معدن و تجارت و...)و3. ایستگاه نظارت وکنترل  در میدان شهر (با مشارکت تعزیرات ، شهرداری ، صنعت و معدن و تجارت ، نماینده بانک ها ، نیروی انتظامی  و راهنمایی ،رانندگی  ،اداره بیمه و...)  تشکیل گردیده است.

   و در محل ها و مکانه های عمومی نظیر پارک ها و بوستانهای سطح شهر ، جهت دسترسی آسان مردم به ارزاق  غرفه های دایر گردیده است و همچنین جهت اسکان فرهنگیان شهرستان 16مدرسه در سطح شهرستان جهت پذیرایی از فرهنگیان مهمان در نظر گرفته شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.