معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت : همه با تمام توان و امکانات به ستاد انتخابات کمک کنند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت : همه با تمام توان و امکانات به ستاد انتخابات کمک کنند.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 18 فروردين 1392

درشورای اداری کارکنان مطرح شد
معاون استانداروفرماندارویژه میناب گفت : همه با تمام توان و امکانات به ستاد انتخابات کمک کنند.
معاون استاندار وفرماندارویژه میناب در شورای اداری کارکنان گفت: همه با تمام توان و امکانات به ستاد انتخابات کمک کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب, عباس خدادادزاده  صبح امروز در جلسه شورای اداری کارکنان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک سال نو به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره و گفت: امیدواریم شروع سال جدید با روحیه مضاعف و سالی پر خیر و برکت برای ملت ایران در همه زمینه ها باشد.
وی افزود : امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری شده است مطمئناً با تلاش خالصانه ودلسوزانه همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات  و حضور حداکثری  آحاد مردم در پای صندوق های اخذ رای ریاست جمهوری و انتخابات شوراها حماسه سیاسی پرشور دیگری محقق خواهد شد.
خدادادزاده  خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی مردم در برابر تحریم های اقتصادی و توطئه های دشمنان در سال 91نيز شكوه حضور حماسه سياسي از سوی ملت بود که توطئه های استکبار جهانی را که در صدد فلج کردن نظام اسلامی بودند خنثی کرد.
وی در ادامه تاکید کرد مسئولان برگزاری انتخابات بایستی با رعایت قانون، امانتداری، و عدم جانبداری از کاندیدای خاصی  در برگزاری انتخاباتی سالم وبدون هرگونه شائبه تلاش نمایند.
وی در ادامه توکل بر خدا را مهمترین راه حل برون رفت از مشکلات خواند وافزود : آنچه که در معاملات جهانی دشمنان و بیگانگان نمی گنجد همین توکل ملت ایران وکمک های غیبی الهی است.
وی در ادامه به خدمات رسانی بهتر به مردم در سال جدید اشاره و بیان داشت : یکی از توصیه های دینی شکر نعمت الهی خصوصا توفیق خدمت گذاری به مردم  است.که بایستی همه در سال جدید با عشق وعلاقه درجهت خدمت به مردم گام بردارند.
وی در پایان از  تلاش های دلسوزانه وخالصانه کلیه دستاندرکاران و اعضای ستاد تسهیلات مهمانان نوروزی  که میزبان خوبی بودند قدردانی وتشکر نمود.
شایان ذکراست کلیه کارکنان گزارشی از اقدامات و نظرات،پیشنهادات خود ارائه دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.